Gå til innhold

Hva skal jeg spørre om?

Anbefalte innlegg

Idag har vært en utrolig tøff dag, jeg er 6+2 og våknet med blødning og dette fortsatte utover dagen, har også hatt ekstra smerter i nedre del av mage, vet ikke om dette kommer av at jeg har vært veldig redd eller om det har vært en SA på gang.. Uansett, jeg ringte legekontoret og ble bedt om å ta det med ro og vente og se hvordan det gikk....

Men tenkte jeg skulle ringe i morgen tidlig og spørre om de kan sjekke hva som har skjedd.. Men jeg har på følelsen av at de liker best de som kommer etter uke 12, så vet ikke engang om det er nødvendig å spørre etter UL-undersøkelse, event om jeg skal spørre om de kan måle HCG nivået.. Hva hadde dere gjort?

Denne dagen har vært et H""""""" så jeg klarer ikke tenke klart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143347788-hva-skal-jeg-sp%C3%B8rre-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De burde hvertfall ta en titt og se hva de ser.

I tillegg så kan de jo ta en HCG nå og evt. en på mandag for å se om det synker eller ikke. Ultralyd er jo selvsagt et elternativ når du har blødd, det er din kropp og dine følelser så ikke bry deg om hva de måtte mene eller ikke. Vi er i samme båt d jeg har selv hatt ganske mye blødninger så vet hvor vondt og slitsomt det er å ikke vite hva som skjer. Har og opplevd at det kan være litt av et styr og at en må jobbe for å få til en UL, men ser og at mange andre har fått rask oppfølging etter blødninger. Jeg gir meg hvertfall ikke og skal ringe å purre på Gyn. i mårra. Hvis det ikke går i boks da så blir det privat UL for min del... orker bare ikke å gå og vente lengre.

Blør du ennå?

Hadde en slik dag for 3 dager siden....som ble forvandlet til min lykkedag for to dager siden. Satte meg ned og ringte rundt til private klinikker og fikk ul på kort tid etter samtale med en super hyggelig og forståelsesfull dame. Fikk se en sprell levende spire og kan nå riktig slappe av:-)

Lykke til, ønskersnupp(e)! Krysser fingrene for deg.

Tuuuusen takk for et hyggelig svar, ble kjempe glad på dine vegne! Hvor mange uker er du på vei?

Jeg ringte legen nå og de mente jeg skulle ta en blodprøve i morgen og en til mandagen for å måle verdiene..

Blir snart sprø!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...