Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Tviler.... De blir jo ikke sendt ut før den 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Skulle til å svare det samme. Utrolig at folk spør her inn ehver dag, selv om svaret er det samme hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 De begynte vel å sende ut i dag som jeg leste i vg i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg fikk mine i ettermiddag. Bor på Finnsnes og tilhører Skatt Nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Hmm... det gjør jeg også og jeg har ikke fått. Da får jeg vel ikke denne runden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Om du ikke får nå får du et brev om det først, har du ikke fått det får du pengene på fredda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Skatteoppgjøret er klart på altinn, sjekk der da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Fordi det står på altinn. Om du ikke får det nå vil du motta brev pr. post om det på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #11 Del Skrevet 23. juni 2011 Vi har ikke fått no brev, men jeg har fått melding om at skatteoppgjøret er tilgjengelig på alt inn. Min manns er ikke, men altså har han heller ikke fått noe brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #12 Del Skrevet 23. juni 2011 Så hvis man ikke har mottat noe brev om at oppgjøret vil komme senere vil man da få det senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #13 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg fikk skattepengene seint i fjor, å mottok da et brev på samme dagen eller noen dager etter at pengene kunne være på konto. Så man får ikke brevet på forhånd. Jeg vet at jeg får de seint i år også, men har enda ikke fått noe brev. Men det dukker nok opp i morgen eller til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå