Gå til innhold

Dere som ble gravid med P-piller..... SE HIT!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere blødning i den pillefrie uka da?

Holder på med mitt andre brett, og har vært flink å ta pillene. Fikk en blødning som varte i ca 5 dager, men blødde minimalt i forhold til normalen (blør mye i 8-10 dager), trodde dette var fordi p-pillene minska blødningene..

Lurer nå på om jeg kan være gravid.. har murringer i magen, til tider kvalm, trøtt og større pupper (kan jo også være p-pillene, men har vært plaget med løs mage og vet ikke om de har hatt effekt??)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskriver er helt normale bivirkninger av p-pillen. Mindre mens er en heldig bieffekt. Selv fikk jeg redusert mensen fra 8-9 dager med HEFTIG blødning (de største tampongene OG bind), til 4-5 dager med så lite blod at jeg ikke klarer å fylle en ob mini på en hel natt. Herlig!

Men hvis du er redd for å være gravid, må du selvfølgelig ta en test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg hadde ingen blødning i den pillefrie uka.

22:37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen i den reduserte blødningen du beskriver! Regner det bare er bieffekter, men fikk litt angst i sted når jeg fikk murringer.. ellers har jeg jo alle symptom på graviditet.. mye kviser har jeg også fått! Men alt står jo oppført som bivirkninger i bruksanvisningen.

Er bare nervøs siden jag har blitt gravid på prevensjon før.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murringer har jeg også fra tid til annen, uten at jeg vet hva det skyldes. Har ikke vært gravid på p-pillen etter det ene uhellet jeg hadde.

Men som sagt, ta en test dersom du er usikker!

- Hun oppi her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt blødninger da, nei. Jeg har blitt gravid og mens uteble allerede fra første gang.

Løs mage kan svekke virkningen av p-pilla, var sånn jeg ble gravid siste gangen. Vi hadde omgangssyke hele gjengen.

kan du ikke vente en ukes tid å ta en test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt panikk med murringene i og med jeg slapp helt unna menssmerter denne gangen (vanligvis sengeliggende første dagene)..

Tror jeg bare skal stole på pillene.. har ikke hatt kraftig diare heller, bare litt løs mage.. er nok bare litt redd av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt løs mage/diare hver morgen i 4 mnd. vet ikke hvorfor, men tenker det kommer av stress. Så tror nok testen vil være positiv om det skulle være noe. Skal kjøpe en i morgen om jeg føler for det. En mindre ting å stresse med ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på p- piller nå.... har tatt de hver dag og føler selv at jeg har vært veldig flink ;0) men jeg fikk plutselig rar mens siste gang, to dager så stopp så antydning på papiret noen dager etter og så ble det borte og kom ikke tilbake.... jeg tok to graviditets tester men begge neg. gikk til lege men han sa at apotek testene var så sikre at han sjekket ikke noe :0( en stund til gikk og jeg skjønte at hvis jeg ikke er gravid er det jo noe galt... gikk til gyn og var da 6 uker på vei..... sjokk men nå gleder vi oss npr vi har fått god stund til å tenke på ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...