Gå til innhold

Har dere noen tradisjoner når det kommer til St.Hans feiring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sviskesuppe, grilling, bål, natursti med oppgaver og premier. Er noen naboer som arrangerer dette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt siden jeg var liten har jeg feiret på hyttta med resten av familien og etter at jeg flyttet tilbake til hjemstedet og fikk barn har jeg fortsatt den tradisjonen.

Vi har stort bål i fjæra, alle er samlet (alt fra gamle bestemor på 92 år til minstemann på 1 år, tanter, onkler, søskebarn osv.). Griller pølser, epler og marshmallows, saft, kaffe, ofte regn og bestandig mye godt humør. Gleder meg til i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes koselig ut 22.24. SÅNN jeg vil ha det men har liten familie og mitt barn er eneste barnet sålangt i familien. Er alene og alle venner har planer om familiedag hehe. Sånn, der va dagens syt unnagjort;)

På sånne dager merkes det at en er alene gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet hvordan den er og det er kjipt. Var mye av grunnen til at jeg flyttet hjem igjen.

 

Men en liten familie er åkke som familie og en liten kan være vel så god som en stor. Og om familien ikke kan feire med dere så kan du kanskje høre med en venninne om du og barnet kan kakke dere sammen med dem. Det går sikkert greit, tror du ikke? Og det er ingen skam å spørre;)

 

22:24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her samles bygda i en stor lekepark, der vi tar med oss grillene og griller det vi måtte ønske. Av og til holder vi leker som: Sekkehopping, løping med egg i skje, melkespannkasting osv osv. Og så tenner vi "det store bålet" som alle har vært å sørget for å bli stort gjennom året. Kjempekoselig for hele bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...