Gå til innhold

Hva hadde du gjort dersom din mor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde kjøpt nye duker og gardiner til stuen, i en helt annen stil enn det du har fra før/liker, og i tillegg kastet dine gamle ting?

Jeg holdt på å klikke. Hun sa at nå som jeg har barn, trengte vårt hjem (bor med barnefar og min sønn på 1år) en litt mer voksen stil, og med dette mente hun tydeligvis bestemor gardiner og blomster duker. Jeg har en ren og pen stil i mitt hjem fra før, noe som ikke var godt nok?!Jeg rivde ned gardinene (så hardt at gardinstangen datt ned fra veggen) og tok de og duken og "heiv" de ned i posen hun hadde, og ba henne gå hjem å bruke dette hos seg selv.

 

Overreagerte jeg, syns dere? Min mor mener tydeligvis det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun hadde kjøpt nye gardiner og duker for å gi det til meg i gave er helt ok og snilt gjort, men å henge det opp og kaste de gamle er utrolig frekt og jeg ville blitt jævlig forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Vanskelig..

Hun hadde aldri kommet til å gjøre det, for det første:)

 

Jeg hadde smilt og sagt de var helt forjævlige, mest sannsynlig. Synes det er lite vits i å lage et dramashow ut av situasjonen.)

 

Jeg fikk et jævlig servise av min mor en gang. Sikkert dyrt - og hun hadde kjøpt det i Øst-Europa.. Synes det er helt grusomt, men har holdt det inne i meg;)

 

Det er noe annet med gardiner da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sikkert gjort akkurat det samme som deg :P

men tviler på at min mor hadde gjort nåkke sånt, min mormor kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe det for å være snill og evt hengt det opp uten at du visste om det er greit nok, men å kaste det gamle er ikke greit. Jeg hadde også blitt sur og jeg hadde forlangt at hun dro og kjøpte nye gardiner og duker tilsvarende det jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, nå hadde nok jeg aldri havnet i denne situasjonen. Ikke med min mor, men kanskje med svigermor. Hun elsker å bestemme å dandere, men nå sier jeg heldigvis i fra, så hun vet og skjønner når hun har gått for langt! Men jeg hadde nok også blitt forbanna om noen andre kommer i mitt hus, og forteller meg hvordan jeg skal ha det. og ikke minst bare buse frem å overføre sin stil i mitt hjem. Nei, der går grensen! Jeg sa klart i fra til mamma den gangen jeg flyttet for meg selv,(på en fin måte selvfølgelig) at jeg var ikke intressert i gaver ol. hvor hun prøvde å skyve sin stil over på meg! hun skjønner heldigvis det, og er heldigvis enig i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke funnet meg i det, men så hadde aldri moren min overstyrt meg på den måten heller.

 

Jeg hadde blitt mer fortvilet enn sint. Hadde blitt fortvilet på hennes vegne og bare forklart at "det er trist du har kastet bort så masse penger på dette, for nå sitter vi her med masse som ikke blir brukt, samtidig som du må betale nye gardiner til meg! (om det var de hun hadde kastet). Håper du får bruk for det hjemme, da"

 

Men jeg hadde ikke revet de ned fra veggen, er ikke så dramatisk av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...