Gå til innhold

Om skolejenta di kom og sa at ene mannlige ansatte på SFO hadde sagt de var kjærester, og ville gå tur i skolegården....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er et kjent faktum at menn som liker småjenter oftest ikke tvinger seg på dem med vold, men skaper intimitet over tid gjennom først å bli venner, få dem til å stole på seg, kanskje gi dem en ryggmassasje eller hjelpe dem med informasjon rundt ting de synes det er pinlig å snakke med voksne om (mensen for eksempel, siden jenta di holder på å komme i puberteten.)

 

Du sier at hun alltid har likt ham og at han er godt likt av mange barn på SFO. Det er faktisk noe som burde få deg enda mer på tå i forhold til han og jenta di.

 

At hun syntes det var viktig å fortelle deg episoden, tyder på at hun på et eller annet nivå forstår at det ikke er riktig åt han sa sånnt til henne. Det kan bety to helt ulike scenario:

 

1.Kanskje hun er forelsket i ham og dermed lager seg en romantisk fantasi?

 

2.Eller kan hende at han har "tabbet" seg og gått for fort frem.

 

Jeg ville tatt en prat med henne som gikk litt mer på dypet, om hvordan vi kan bli forvirret av både kroppslige reaksjoner og følelser når vi er i hennes alder, og spørre henne rett ut hva hun føler for ham. Uten å dømme eller være invasiv. da kan du få et bedre bilde av situasjonen og bestemme hva du vil gjøre ut fra det.

 

Synes ikke du overreagerer, men det ville være synd på mannen hvis situasjonen er helt uskyldig, eller det for eksempel er din datter som har, helt naturlige forøvrig, fantasier om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet hvor folk tar av og tror at alle i verden er pedofile! Tror nok han bare sa det på ert, jenter i den alderen reagerer jo på sånne ting med å bli flaue/små sinte. Så han sa det nok bare for å være morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sannsynligheten er stor for at det var uskyldig, men jeg skulle ikke ta det så lettvindt hvis det var mitt barn. Tenk hvis....

 

Hun over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...