Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 skal ikke nevne hvem, men en voksen kvinne gav barnet mitt på 12 mnd. en stein å "leke med/bite på" når de gikk tur..hun vasket den og den kunne ikke svelges, men uansett...er redd for tenna til barnet:S Hadde dere syntes det var ok?:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Ikke ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Nei, det syntes jeg faktisk var utrolig sært! Hadde også tenkt på tennene. Det er jo heller ikke sånn at småbarn må gnage på noe 24/7, så man trenger ikke være sååå kreativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Okei, tenkte kanskje jeg er overbeskyttende, men vil gjerne lære barnet mitt at steiner det putter man ikke i munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 i tilegg nekter hun å gi barnet smokk når hun triller henne...altså jeg foretrekker heller at hun får bruke smokk enn å gnage på en stein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 her fikk lille undersøke det meste, også smake på stein og pinner, men jeg hadde nok ikke gitt henne en stein for at hun skulle gnage på den nei.. det var litt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 ja jeg sa ifra forrige gang når hun sa de skulle finne en ny stein å leke med!!? da sa hun "jammen da må jo mamman din gi meg noe du kan bite på da!!!".....øh?javel...hvorfor MÅ hun ha noe å bite på hele tida?hun bruker bare smokk ved behov når JEG triller henne...argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 har ikke noe imot at de skal få undersøke ting, men når hun mente hun skulle bruke det som biteleke og ha inne i tillegg å leke med...nei da altså! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Ha,ha,ha...en stein!!!!!! Hvorfor akkurat en stein? Det finnes da smokk, leker, div mat om det i hele tatt må gnages på noe. Ville nok nevnt at du ikke så helt vitsen med å bite på steinen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Barnet mitt får utforske alt han vil. stein, kongler... you name it. Men jeg foretrekker at han har smokk når han går ute på oppdagelsesferd slik at han ikke putter alt i munnen. Han er også 12 mnd, eller 1 år som vi kaller det her hvor jeg er fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #11 Del Skrevet 22. juni 2011 hehe ja sa til henne at jeg så helst ikke at barnet fikk en stein å gnage på, sa at jeg nesten kunne høre at tenna knaste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Del Skrevet 22. juni 2011 OMG..skulle spurt om hun likte å gnage på stein!!!:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #13 Del Skrevet 22. juni 2011 En stein?! Tuller du?! det er vel ingen so gir barnet en stein å tygge på og leke med. Er ho sånn skikkelig ur-kvinne som mener vi bare skal bruke ting som er direkte fra naturen? Ikke at det gjør henne mindre rar, men da ville det "forklart" litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #14 Del Skrevet 22. juni 2011 Kanskje sett for mye på Ivo Caprino?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #15 Del Skrevet 22. juni 2011 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #16 Del Skrevet 22. juni 2011 vell hun gjorde det! ble litt paff, men dama er litt rar:) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #17 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvilken relasjon har du og barnet til denne dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #18 Del Skrevet 22. juni 2011 hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #19 Del Skrevet 22. juni 2011 http://1.bp.blogspot.com/_XxhM7kYOjhY/S_F1ps7_ssI/AAAAAAAAChA/b1Ci5taf93I/s1600/Eventyr+Askeladden+og+hjelperne+3.jpg Caprino lagde en dukkefilm av dette eventyret og flere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #20 Del Skrevet 22. juni 2011 hvorfor lar du henne passe abrnet ditt hvis hun er rar, og ikke hører på hva du har å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #21 Del Skrevet 22. juni 2011 hun er nær slektning så "må" nesten la henne passe henne av og til... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #22 Del Skrevet 22. juni 2011 stakkars barn....au au tanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #23 Del Skrevet 22. juni 2011 men da ville jeg gitt henne noen kriterier. er jo ditt barn og du bestemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå