Gå til innhold

hun gav barnet mitt en stein å gnage på....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal ikke nevne hvem, men en voksen kvinne gav barnet mitt på 12 mnd. en stein å "leke med/bite på" når de gikk tur..hun vasket den og den kunne ikke svelges, men uansett...er redd for tenna til barnet:S

Hadde dere syntes det var ok?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det syntes jeg faktisk var utrolig sært!

 

Hadde også tenkt på tennene.

 

Det er jo heller ikke sånn at småbarn må gnage på noe 24/7, så man trenger ikke være sååå kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tenkte kanskje jeg er overbeskyttende, men vil gjerne lære barnet mitt at steiner det putter man ikke i munnen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tilegg nekter hun å gi barnet smokk når hun triller henne...altså jeg foretrekker heller at hun får bruke smokk enn å gnage på en stein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her fikk lille undersøke det meste, også smake på stein og pinner, men jeg hadde nok ikke gitt henne en stein for at hun skulle gnage på den nei.. det var litt rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg sa ifra forrige gang når hun sa de skulle finne en ny stein å leke med!!?

da sa hun "jammen da må jo mamman din gi meg noe du kan bite på da!!!".....øh?javel...hvorfor MÅ hun ha noe å bite på hele tida?hun bruker bare smokk ved behov når JEG triller henne...argh!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe imot at de skal få undersøke ting, men når hun mente hun skulle bruke det som biteleke og ha inne i tillegg å leke med...nei da altså!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha...en stein!!!!!! Hvorfor akkurat en stein? Det finnes da smokk, leker, div mat om det i hele tatt må gnages på noe. Ville nok nevnt at du ikke så helt vitsen med å bite på steinen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt får utforske alt han vil. stein, kongler... you name it.

 

Men jeg foretrekker at han har smokk når han går ute på oppdagelsesferd slik at han ikke putter alt i munnen.

 

Han er også 12 mnd, eller 1 år som vi kaller det her hvor jeg er fra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja sa til henne at jeg så helst ikke at barnet fikk en stein å gnage på, sa at jeg nesten kunne høre at tenna knaste...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stein?! Tuller du?! det er vel ingen so gir barnet en stein å tygge på og leke med.

 

Er ho sånn skikkelig ur-kvinne som mener vi bare skal bruke ting som er direkte fra naturen?

Ikke at det gjør henne mindre rar, men da ville det "forklart" litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...