Gå til innhold

Har dere regntøy hjemme og i barnehagen eller tar dere det hjem ved behov?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regntøyet brukes såpass sjelden at det henger i barnehagen og tas med hjem i helga og ellers ved behov. Han har også en vårdress som kan brukes hvis det ikke regner kraftig og er litt kjølig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder met ett i barnehagen.

Regner det så mye at vi trenger regntøy finner vi på noe gøy inne istedet for.

Regner det bare litt, eller det er vått på bakken er parkdress mye bedre enn regntøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har to sett i barnehagen (er nødvendig da det er en naturbarnehage), og ett sett hjemme. Altså har vi tre sett regntøy i hver strl. Det høres ekstremt ut, jeg vet det, men jeg orker ikke å hele tiden tenke på å ta med regntøyet hjem fra bhg.

 

Dessuten kjøper jeg det ene settet på Fretex dersom jeg finner et fint et der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine barn går i naturbarnehage, så de har begge to 2 sett hengende i barnehagen til enhver tid. Tar dette med hjem i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva definerer en naturbarnehage??

Utebarnehage da eller??

Vi har ett sett(eller noe ekstra har vi arvet) som stadig vekk må hjem å vaskes, så det holder egentlig men da har vi alltids nødløsninger hjemme om det skulle være sånn.

Bhg vår er på tur 2 ganger pr uke og alt tøy taes med hjem i helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri hatt to sett i samme størrelse, men har et sett i størrelsen over/under det han egentlig bruker som reserve hjemme hvis vi trenger det og har glemt å ta det med hjem fra barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...