Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 fordeler? ikke er jeg overvektig, men utroooolig avhengig av godteri!!!:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Du tar et veddemål med deg selv. Klarer du 1mnd uten snop så får du en belønning som du selv velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Du slipper å være avhengig av sukker. Det er alltid en lettelse å bli kvitt en avhengighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 men jeg gir meg selv belønninger hele tiden jeg, kjøper alt jeg vil, når jeg vil:S hum.... ja er jo fint å ikke være avhengig! Flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, slutt med alle de jævla smilefjesa, det er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 for mye sukker er med å bryte ned din mentale helse like mye som kroppen, er ikke bare for overvektig mye sukker er skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Om du bare klarer noen dager uten, så smaker det jo ikke godt lenger Dette har med avhengighet å gjøre, og det skal ikke lange tiden til uten før en ikke lenger liker snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 noen som har pms her oppe?smilefjes er jo koselig=)=)=)=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå