Gå til innhold

Noen som kan være så snill å se på meg? Avventer graviditet pga mulig ny jobb... Men vil helst bli gravid snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på en intern stilling som skal lyses ut. Tror jeg har en god sjangse på å få den, men er jo ikke sikker før kontrakten er ok..

Så, ønsker veldig gjerne å bli gravid og, men akkurat nå har vi satt prøvingen på vent et par mnd til stillingen skulle bli utlyst. Vi venter ennå, men nå vil vi helst bare begynne å prøve igjen!

Kan noen se hvordan utfallet med ny jobb evnt vil bli? Noen graviditet snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk ja til stilliingen men usille på graviditet men noe ligger i september... Men kan også vere da du får ja ti stillingen... Men har du et fødsels nr?

Skrevet

16 05 80 :)

Takk! Supert om du får opp noe mer :)

Skrevet

hmm fikk ikke så stort mer opp med det nei :/ har nett lagt kort og de sier snart gravid.... Snart kan vere fra dag til 4 mnd :)

Men noe i september ligger men kan ikke få det itl å stemme at det skal vere noe med graviditet å gjøre... Når evt blir denne jobben ledig?

Skrevet

Det er "annonsert" at den skal utlyses, men utlysningen har ikke kommet enda. Så kan fort være at jeg får et svar da! Har fått vite jeg har veldig gode muligheter, men en vet jo aldri...!

Skrevet

Men det er jo kjempebra ang graviditet da :) Noen måneder til går bra å vente, eller kanskje klaffer det denne mnd om vi går inn for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...