Gå til innhold

betatt av en annen mann---blir GAL!!!


ingenoveringenvedsidenav

Anbefalte innlegg

Er skikkelig fortvilet. gift på snart 7 ende året og har en veldig flott mann som jeg elsker svært høy! Vi har barn sammen, og har det egentlig veldig bra...

Problemet er at for ca 6 mnd siden så fikk jeg følelser for en fyr som jobber der jeg ofte handler. I begynnelsen tenkte jeg at dette bare var et crush liksom som ville gå over, men følelsene blir bare mer og mer intense for han. Jeg ser at han er veldig interessert i meg også, og han har flørtet mange ganger med meg... Jeg har faktisk ikke hatt slike følseser (så sterke) for noen annen enn nettopp mannen min. Slik som det har vært nå den siste mnden holder jeg det ikke ut lengre! Jeg får ikke sove (ligger å tenker), er helt rar sånn som man blir når man er forelska-får ingenting gjort liksom, tenker på han hele tiden!

Har også lufta for min kjære hvordan (hvis vi i fremtiden) skulle falle for noen... men får så diffuse svar liksom, han bare det er kun deg for meg... det vil aldri skje osv...

Det jeg lurer på er om HVIS jeg hadde tatt kontakt med han og sagt rett ut at jeg sliter for jeg er så betatt av han... kanskje det da hadde gjort at jeg hadde roet meg ned? jeg tror nemlig han har dame skjønner dere, men vi er veldig tiltrekt av hverandre... senest var ei venninne med meg og hun bare: han der er jo bare såå interessert i deg, og jeg har ikke NEVNT dette til noen! INGEN! har liksom tenkt at dset går ÅVER! men det gjør ikke det=(

snufs! har holdt meg unna han, men så beg sambo å spørre hvorfor jeg aldri handla der mer siden det er den billigste butikken bla og vi bruker mye av prouktene deres... så kan ikke kutte helt ut heller:///

hjelp meg jeg trenger RÅD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må slutte å lyve for deg selv. Du elsker ikke din mann høyt om du går omkring og fabler om mannen i matbutikken.

 

Du kjenner han ikke, du kan sikkert møte han og ha en affære. Og så? Skal du og ungen bo sammen med han? Tror du han vil gå fra dama si? Neppe. Han vil ha deg, bruke deg og du vil stå igjen uten mann.

 

Forelskelser er en forbannelse, men det du gjør er å fore den så den kan leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde handlet et annet sted - enkelt og greit. Hvorfor oppsøke problemer? Gresset er ikke grønnere på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, HI :)

 

Situasjonen din er jammen meg ikke lett!

 

For et par dager siden har jeg møtt på et menneske som har påstått at hun kunne spå. Hun fortalte meg om at om 3-5 år,så skulle jg falle pladask for noen. Så selv om jg ikke tror på dette, så hender det at jg funderer på hvordan det vil være og hvordan vil jg håndtere det.

Har snakket med min samboer om at hvis noen av oss som faller for noen andre, hva så? Han sa at hvis det er ment to be, så er det riktig. Men jg er ikke så sikker på det selv.

 

Jg vil ikke driste meg til å komme med noen råd, men vil heller tenke litt sammen med deg!

 

Du har ikke snakket med han, så det er en tiltrekningskraft av den fysiske typen, sant??

Hvis det så er forelskelse, så vil det med tiden blekne, akkurat som i alle andre forhold.

Dessuten så har du jo barn, så du er ikke alene.

 

Huff...men om du skal si det til samboeren eller ei, må du bare se an samboer :)

 

Ikke mye svar å få her, men jg ønsker deg lykke t :)

 

 

Du har ikke snakket med han og du er betatt av han, sier du. Det er vel en fysisk tiltrekningskraft som er mellom dere. Tror du at

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du villig til å bryte opp familien din for denne crushen da?

 

Starte en mine,dine (våre) familie?

 

Tenk godt igjennom det, hverdagen blir aldri den samme igjen uten mannen din og far til barnet ditt.

 

Hvis svaret er nei- begynn å handle en annen plass. La crushet bli en god erfaring og elsk mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror så gjerne at du kan være betatt av en annen selv om du elsker mannen din. Skjønner at du er frustert, men jeg anbefaler absolutt ikke at du sier noe til mannen din, med mindre du virkelig er interessert i å bli nærmere kjent med den andre. Mannen din kommer bare til å bli usikker og såret, kan fort bli masse tull.

 

Prøv å tenk på det som et krydder i hverdagen, det går over etterhvert. Gresset er svært sjelden grønnere på den andre siden (been there, done that). Du kjenner jo ikke denne andre mannen, og det er dumt å risikere å miste det du har for noe du ikke aner noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare signere det På'n igjen sier! Og så aner jeg en liten forelskelse i forelskelsen? Klart det er litt spennende med han nadre, at han viser interesse for deg ol. Men som sagt; Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...