Gå til innhold

jeg gleder meg til neste gang jeg skal føde om jeg er så heldig....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er jeg alene om det?alle synes jeg er gal når jeg sier det. Jeg hadde en grei fødsel, revnet litt, men ellers ok, klart smertefull, men synes jeg taklet det bra!:) Gleeeeder meg til neste gang...

 

gal er jeg?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert fint å føde om man har hatt en bra fødsel. Min var så jævlig at jeg har ingen planer om å gjenta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledet meg også, til å treffe bebien min :) Smerten er så verd det !

Skal aldri oppleve det igjen, litt trist å tenke på. Har 4 stk og flokken er komplett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to vaginale fødsler og et ks. 1.fødsel var lang, men fantastisk! 2.fødsel var veldig rask og jævlig! likevel håper jeg at jeg kan føde vaginalt denne siste gangen, det er jo en helt utrolig stor opplevelse. på en måte glad jeg har hatt et ks også , for å ha prøvd det liksom, men vil definitivt oppleve en 'normal' fødsel igjen :)

så: om du er gal er vi ihvertfall flere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde en enkel fødsel så er det vel ikke noe rart at du gleder deg til neste gang? Og det er vel heller ikke rart å grue seg om man hadde en hard fødsel?

 

Hadde en lang og hard fødsel første gang. Taklet den helt fint, men den var traumatisk, og jeg grudde meg veldig til fødsel nummer to. Fødsel nummer to gikk myyyye bedre, selvsagt var det vondt ,men den kunne ikke måle seg med første fødsel hva smerte angår. Så nå gleder meg til jeg evt skal føde et barn numme tre. Er ikke det ganske logisk, at man gruer seg til noe man har vonde erfaringer fra, og motsatt med det man har gode erfaringer fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå vet jeg jo bare om min egen fødsel, holdt på i 2 døgn, men synes fremdeles det var _greit_ har ifølge jordmødrene høy smerteterskel og de va sjokkert når jeg sa at dette ville jeg gjøre en gang til mens de sydde meg!(og ja jeg kjente GODT at jeg ble sydd):P

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og derav mitt poeng: du hadde en grei fødsel og gruer deg derfor ikke til neste gang. Ikke noe rart i det, synes ikke du er gal. Hadde du hatt en fæl fødselsopplevelse så hadde du kanskje følt det annerledes.

 

Ikke for det, det er jo mange med veldig vonde fødsler bak seg som etter en tid gleder seg til neste fødsel også. Vi er jo programmerte til å glemme hvor vondt det gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på i 6 timer og hadde det ubeskrivelig vondt hele tiden. Fikk aldri pause.. "riene" var èn lang rie (i 6 timer) som var så vond at jeg sammenligner det fortsatt med å sage av sitt eget bein uten bedøvelse. Eller faktisk tror jeg at det gjør mindre vondt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...