Gå til innhold

Innsett idag :) 2 egg på frys :) Andre?

Anbefalte innlegg

Da ble det innsett idag ;) Var ikke så vondt som de andre gangene jeg har satt inn. Dette er den fjerde gangen. og NÅ skal spiren klore seg godt fast å bli der i 9 mnd!!!

Tenk at jeg er ruger :)

Er det noe spesielt dere gjør eller tar i rugetiden??

Lykke til alle sammen

Fortsetter under...

Hei!

Spennende å være ruger. Jeg prøvde å holde meg varm, ved å drikke noe varmt og gikk med korte ullunderbukser.... (for det hadde jeg lest i en bok). Men det har sikkert ikke noe å si, men siden det lyktes da jeg gjorde det så kommer jeg nok til å gjøre det neste gang også. ;-) Nå skal det jo helst være litt varmt siden det er sommer, så det er jo en fin tid å ruge på!!! Slapp av og kos deg!!!

Lykke til!

Takk :)

Har også hørt at enn skal holde seg varm! Jeg tar også gravid tilskudd. 4 tabletter som inneholder alt jeg trenger av vitaminer og folsyre. Har tatt de i noen mnd nå ;)

Er du ruger nå eller?

Hei - hadde også innsett i går - men fikk ingen egg til frys :-( Nå er det bare å vente til blodprøven den 4. juli! Er min første gang dette her og må si at det hele er veldig uvirkelig... Jeg tar også de gravid vitaminene - 4 i en pakke. Ønsker deg lykke til!

Gratulere som rugere, håper tiden frem mot test går fort og greit :-)

Masse lykke til i tiden fremover :-)

Jeg ruger selv på 2 egg, tar vitaminene mine og ekstra jern, prøver å ikke stresse. Tror det er viktig å lytte til kroppen, trenger man en ekstra pause så ta den, legg beina høyt å lukk øynene i 5 minutter, er gjerne ikke mer som skal til.

Annonse

Takk L&L og i like måte til deg :):) Når satte du inn egg?

Håper også at tiden går fort. Men den gjør nok ikke det. Skal ikke være så mye på jobb. Kan komme å gå som jeg vil i denne tiden jeg ruger. Syns også det er veldig viktig å lytte til kroppen om den trenger hvile i denne fasen! Blir mye sofa ligging på meg de neste dagene. :)

Tvi tvi :)

Da har vi satt inn på samme dag, et fryseembryo på meg - mitt aller siste! Har hatt fryseforsøk 2 ganger før, blitt gravid, men så mistet i hhv. uke 9 og 16. Denne gangen MÅ det holde hele løpet ut!

Jeg skal leve som normalt med hensyn til jobb, hjem og familie i rugetiden, men har bestemt meg for å spise sunt, ikke dytte i meg mye godteri med e-stoffer f. eks. Så skal jeg lytte til kroppen min og hvile når jeg trenger det, ikke la meg stresse av ytre faktorer. Få nok søvn og gå turer har jeg også planer om. Innbiller meg at fysisk aktivitet kan øke blodgjennomstrømmingen i livmoren og dermed også sjansen for at spiren vil trives der..

Har en 3-åring som jeg pleier å løfte endel på, men det skal det bli slutt på nå.

Jeg skal i det hele og det store bare ta godt vare på meg selv, omgi meg med mennesker jeg trives med og forhåpentlig mange gode opplevelser i ukene som kommer.

Ellers tar jeg Møllers trankapsler med folat og selvsagt medisinene mine, Progynova og Utrogestan.

Tvi tvi! Måtte det bli skjønne mars-babyer på oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...