Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 skal kjøpe vogn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Emmajunga duo er MASSE finare enn simo. Ser ikkje så stor og svær ut. Simo vognene ser ut som monster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Hæ? ER simo større enn Emmaljunga? Emmaljungaen er jo gedigen! (Jeg har emmaljunga mondial duo, flott vogn men den er stoooor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg synes simo er større en emmaljunga. Jeg har emmaljunga edge duo og jeg ELSKER den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 emmaljunga!! den er SUPER og jeg ELSKER vår, har hatt den i snart to år, har ikke irritert meg over noe! skal ha samme modell på nr to nå, og om de så hadde satt prisen opp til 15.000kr skulle jeg nok glatt betalt dette, for jeg er FORNØYD! testa simo, var i samme bane, men virka som om det var bedre kvalitet på emmaljunga.. og så hadde den flere praktiske finesser enn simo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Mondial duo er større enn edge duo. Husker jeg prøvde de i butikken og falt for mondial nettopp fordi der var stor og romslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 helt klart emmaljunga.. tviler sterkt på at du blir skuffet om valget faller på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå