Gå til innhold

Betatt av en annen mann--- blir gal snart!


ingenoveringenvedsidenav

Anbefalte innlegg

Er skikkelig fortvilet. gift på snart 7 ende året og har en veldig flott mann som jeg elsker svært høy! Vi har barn sammen, og har det egentlig veldig bra...

Problemet er at for ca 6 mnd siden så fikk jeg følelser for en fyr som jobber der jeg ofte handler. I begynnelsen tenkte jeg at dette bare var et crush liksom som ville gå over, men følelsene blir bare mer og mer intense for han. Jeg ser at han er veldig interessert i meg også, og han har flørtet mange ganger med meg... Jeg har faktisk ikke hatt slike følseser (så sterke) for noen annen enn nettopp mannen min. Slik som det har vært nå den siste mnden holder jeg det ikke ut lengre! Jeg får ikke sove (ligger å tenker), er helt rar sånn som man blir når man er forelska-får ingenting gjort liksom, tenker på han hele tiden!

Har også lufta for min kjære hvordan (hvis vi i fremtiden) skulle falle for noen... men får så diffuse svar liksom, han bare det er kun deg for meg... det vil aldri skje osv...

Det jeg lurer på er om HVIS jeg hadde tatt kontakt med han og sagt rett ut at jeg sliter for jeg er så betatt av han... kanskje det da hadde gjort at jeg hadde roet meg ned? jeg tror nemlig han har dame skjønner dere, men vi er veldig tiltrekt av hverandre... senest var ei venninne med meg og hun bare: han der er jo bare såå interessert i deg, og jeg har ikke NEVNT dette til noen! INGEN! har liksom tenkt at dset går ÅVER! men det gjør ikke det=(

snufs! har holdt meg unna han, men så beg sambo å spørre hvorfor jeg aldri handla der mer siden det er den billigste butikken bla og vi bruker mye av prouktene deres... så kan ikke kutte helt ut heller:///

hjelp meg jeg trenger RÅD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RÅD:

STICK TO WHAT YOU GOT!!!

 

Hva i all verden annet skal du gjøre? Fortelle mannen din at du er hodestups i en fyr du ikke kjenner? Såre han og skape usikkerhet i forholdet deres? Ja, hvis du mener du er klar for å evt avslutte det du har, så. Man får ikke pose og sekk vettu.

 

OG

 

Det som ikke dyrkes, gror ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresset er sjelden grønnere på den andre siden! Når man er i et langvarig forhold er det helt normalt at man har litt ups and downs i perioder, og det er lett for at en liten flørt utenfor virker spennende. Men la det bli med å være en liten flørt. Ta mannen din med når du handler så gir kanskje han andre seg når han ser du har ham med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de aller fleste opplever lingende fra tid til annen - men som en over her sier: gresset er vel sjelden grønnere på den andre siden. Dette dreier seg antagelig like mye om spenning, og smiger i forhold til at en mann som du finner tiltrekkende tilsynelatende viser de samme følelsene overfor deg. Du kjenner han tydeligvis ikke, og for alt du vet er han totalt idiot - eller en skjørtejeger som pleier å flørte med kvinnelige kunder. Jeg sier ikke at det er tilfelle - men du vet jo ingenting om ham, og det hele bunner vel ned i en fysisk tiltrekning.

Jeg har selv vært der - en periode kjente jeg meg hodestups forelsket i en kollega.. Vi flørtet ekstremt, men både han og jeg var i forhold og innerst inne visste vi nok begge at det kun ville bli med flørtingen - og det at det var "forbudt" var vel nettopp mye av drivkraften. Når han etter en stund sluttet i jobben, og jeg fikk det hele litt på avstand, var jeg lykkelig for at vi ALDRI gikk over streken.. Ville aldri i verden utsatt å miste den fantastiske mannen jeg har, til fordel for noen annen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...