Gå til innhold

Fødeavdelingen på tvnorge NÅ, er det kødd??? Det ene paret som blir holdt igjen pga blødning, INGEN oppfører seg slik??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehh.. for det første..fordel å se HELE programmet før en uttaler seg?

 

Hun hadde hjerteproblemer..og hun hadde blødd rundt 2.5 dl... så det var ikke akkurat ukomplisert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virket noe barnslig der hun lå og bannet til mannen, avviste og snakket stygt osv. Men noen blir kanskje bare sånn i den situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke HI her men tror kanskje hun tenkte mer på hvordan dem oppførte seg. Det la jeg i allefall merke til. Spesielt kommende pappan.Litt vel skravlete kan man si..... Ikke alltid de smarteste kommentarene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. anonym over her..da misforstod jeg Hi.. trodde hun mente d var rart hun ble holdt igjen..

 

Men ja..enig i at de va litt barnslig..dog tror jeg man ikke kan se for seg å være i en slik situasjon..kjempeutslitt..og sletti med hjerte og masse andre ting hele livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var redd, og da er det ikke alle som oppfører seg helt etter boka.

Synes hverken hun eller mannen var ille jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ikke vær så liten at du må kritisere folk for hvordan de oppfører seg i ekstreme situasjoner som fødsler faktisk er.

Kjærringer ass, fornekter seg ikke. Hver gang Fødeavdelingen går, så kommer det sånne dustete tråder: "herregud, hun skreik lite høyt da, herregud så teit, er ikke sååå vondt å føde da..."

Forstå at folk er forskjellige og reagerer forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du så intervjuene med dem før fødselen startet, ser du at de har en ertende og lystig tone seg imellom. Jeg synes det virket som om han var nervøs (ikke rart!), og derfor praplet i vei. Han virket usympatisk og masete i starten, men følte at bildet av ham ble mer nyansert etterhvert.

 

Derimot husker jeg godt episoden med den fæle, fæle faren som sa masse dritt om kjæresten sin hele tiden, og bare dyttet henne ned. DRITTSEKK. At det er MULIG å oppføre seg som han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...