Gå til innhold

Forskjellig svangerskap: forskjellig kjønn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei jente fra før, og det tok lang tid før jeg skjønte at jeg var gravid med henne, da jeg ikke hadde kvalme, og jeg hadde ikke kontroll på syklusen min.

 

Nå er jeg 4+1 uker på vei med nummer to, og sliter sånn med kvalme. Får jo ikke gjort noe lengre. Kan det bety at dette blir en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to gutter, men helt forskjellige svangerskap.

Har dog alltid hørt at kvalme gir jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to relativt like svangerskap. Det jeg straks er ferdig med nå, har nok jevnt over värt litt lettere, men ellers bra like.

Har en jente fra för, og fikk beskjed om at dette er en gutt.

Så jeg vet nå ikke jeg...

Men ett av kjönnene blir det iallefall! Det er helt sikkert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel dame som hadde 11 barn fortalte meg at hun ble kvalm hver gang det ble skift i kjønnene.

Altså kvalm første gang - jente

fin neste gang - jente

kvalm - gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis.. var kvalm med de to første -jenter (jeg har også hørt at man blir kvalm når man venter jenter), med den tredje var jeg ikke kvalm overhodet og var derfor sikker på at det måtte være gutt. men det var nok enda en jente :) gravid igjen nå, var/er kvalm, men vet ikke kjønnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veninne av meg har to gutter. svangerskapene var som natt og dag. Det første svevde hun gjennom uten å merke at hun var gravid i det hele tatt. Det andre fikk hun hyperemesis og bekkenløsning og you name it. Men ut kom en gutt selv om vi alle var skråsikre på at det måtte være en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk tidlig hyperemesis 1.gang, innlagt i uke 8, vært dårlig i mange uker før det. Fryktelig svangerskap, spydde daglig og mye fram til uke 39. Fikk gutt.

 

2.gang var jeg litt kvalm i 12-14 uker, men ikke verre enn at jeg kunne jobbe fullt. Lett svangerskap, men la på meg dobbelt av det jeg gjorde 1.gangen. Fikk jente.

 

Hørte noe om at man kan reagere på motsatt kjønn, jeg var i allefall overbevist tidlig i 2.svangerskap at det ble jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...