Gå til innhold

Da kom nedturen, neste stopp operasjonssalen...

Anbefalte innlegg

Da var det nok en gang en negativ test som lyste mot meg i morres.

Nok en nedtur og for min del har det siste året med overstimulering og 3 fryseforsøk vært en eviglang tur med håp, tro, skuffelser og nedturer.

For et helvete man går igjennom for å få det til og spm. om det en gang skal lykkes for oss også svirrer konstant. Hjelper ikke på at samtlige venner er nå på runde nr.2. Sårt å tenke på at jeg var den første i gjengen som ble gravid for 4,5år siden...og selvfølgelig mistet.

Min kjære har tatt meldingen med fatting de to første gangene, og har alltid gitt oppmuntrende ord og vært veldig positiv. I dag hørte jeg over tlf. at han også måtte svelge noen tårer. Han følte seg nok litt hjelpesløs ved å være så langt borte, se han er i Afghanistan. Heldigvis er det bare 5 uker til han er permanent hjemme.

Merkelig nok følte jeg meg litt sterkere ved å høre det, og jeg tok på meg den optimistiske holdningen.

Så nå prøver jeg å se frem til brenningen av eggstokkene, for å få punktert og fjernet pcos. Og jeg er klar for ny stimulering og nytt uttak. Denne gang skal det være min tur!!!

Har løftet meg selv fra total oppløsning i tårer til å se muligheter!

Gleder meg nå til å sprette en flaske med champagne i helgen og skåle for mulighetene som ligger fremfor meg..

Det gjelder bare å gå for dem..En dag blir jeg også mor :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...