Gå til innhold

Ønsker å komme i kontakt med mødre med barn fra før og nytt forhold med ny(e) barn.

Anbefalte innlegg

Jeg leser blader, aviser og innlegg. Veldig ofte står det at mor er bonusmor, men sjelden at far er bonusfar, hvorfor - nei, det vet jeg ikke. Derfor lurer jeg på om det faktisk finnes noen i min situasjon der ute?

Altså mor til barn fra et tidligere forhold (nå 50/50 ordning) som har etablert seg på nytt i et nytt forhold med nye barn. Hvordan eksforholdet endte spiller ingen rolle for meg, det hadde bare vært veldig hyggelig å komme i kontakt med noen som er i samme situasjon som meg..

Finnes dere??

Fortsetter under...

Vi er nok mange her inne du!

Jeg har en datter fra för (har henne 75%) og er nå samboer med min kjäre som også har en datter fra för.

Vi har nå gått inn for å komlisere det hele ytterligere, og venter et felles barn hvilken dag som helst! ;)

Ingen enkel sak med slike familiekonstruksjoner...

Hvordan ser din situasjon ut?

Det var godt å høre at det er andre som meg :) Jeg har en datter fra før som jeg har 50/50 deling med barnefar, hun er 8 år. Detaljer kan man jo ta senere ;) Er nå samboer med med min nye kjæreste som jeg har vært sammen med i noen år, vi har nå fått en felles datter som nå er 6 mnd. Han har ingen barn fra før. Vi bor i Akershus, hvor bor dere?

• 2 uker senere...

jeg har ei datter på 13, og ei på 5 med min nåværende samboer.. han har ingen fra før,,,,

vi har hatt masse utfordringer med mine og våre... jeg er fra østfold=)

• 2 uker senere...

Jeg er fra Oslo, men bo nå i sör-Sverige, da min samboer er svensk.

Ja, nå har vi "endelig" dine, mine og våre barn! :) Fikk en liten sönn for 3 uker siden. Er veldig lykkelig, men ser samtidig mange potensielle og allerede eksisterende problemer tårne seg opp. Har det kjempegodt med min samboer, men må ärlig innrömme at jeg synes det er utrolig vanskelig å leve sånn her. Mange utfordringer!

Så mange problemer jeg ikke kunne forutse. Mange fölelser jeg aldri kunne tenke meg at jeg skulle få. Veldig mange kameler å svelge. Og kjenner i blandt en liten sorg over å ikke kunne gi mine barn det jeg alller helst önsker for dem.

Men nå skal jeg ikke svartmale!

Mye bra også. Min datter har fått en storesöster (stesöster) som hun bare digger og ser sånn opp til! (Stesösterens behandlig av henne er derimot et annet kapittel...) og begge jentene er kjempebegeisteret over lillebror! :)

Hadde värt artig å prate ett annet sted enn dette ja?

Noen mulighet for å nå dere på andre måter?

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...