*Minnie Mus* Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Har pcos og har slitt i evigheter med å bli gravid. (sikkert 2-3 år) Prøvd pergotime, noe som ga eggløsning, men ingen spire. Har ikke hatt mensen på kjempelenge og vi har hatt sex ca 3 ganger de siste 4 mnd!! Nå er jeg plutselig gravid? Skjønner ingenting jeg. Før hadde vi oss jo på el dagen, og hadde sex ca 4 dager i uka, men da satt`n aldri... Er livredd for å miste denne lille spira, siden h*n er så utrolig høyt ønsket av både mor og far.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magehus Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 GRATULERER SÅ MASSE Fant ut at vi venter barn selv i dag! Lykke til, og igjen - gratulerer til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimse + gullene Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 gratulerer alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yrild Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Så gøy :-) Gratulerer så mye!! Kos deg med den lille sommerfuglen :-) Ser for meg den lille sjelen som titter ned og tenker "phuh nå ble det deilig og rolig der nede, nå stikker jeg ned til mamma og pappa ;-) ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mozell Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Så gøy, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Oioioi, gratulerer så mye Etter så lang tid må det være helt fantastisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 Gratulerer!!!! Såå gøy!! Nyt tiden! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 24. juni 2011 #8 Del Skrevet 24. juni 2011 Gratulerer! Måtte du få et bedre svangerskap enn det jeg fikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 24. juni 2011 #9 Del Skrevet 24. juni 2011 Gratulerer så masse ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå