Gå til innhold

Har noen fått det dekket?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bryster, pupper, bryster..

Mine pupper bærer preg av amming, og det er selvfølgelig slik det skal være. MEN, jeg tenker på disse puppene hver eneste dag, og det har jeg gjort i 2,5 år. Puppene har forskjellig størrelse, de er tomme, henger, er skrukkete, brystvortene er flate. Ikke noe som er fint i hverken bikini, singletter eller en vakker kjole med "v-hals". Jeg føler meg ikke bra, og det surrer i tankene mine hver eneste dag.

 

Hadde noen slike pupper som jeg har beskrevet, og fått dekket brystforstørrelse?

 

Om det ikke er muligheter for å bli dekket, så sparer jeg til dette selv, selvfølgelig. Men jeg lurer på kriteriene for å få det dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med legen din.. Tror ikke din misnøye er god nok grunn, men hvis du har veldig store pupper som kan føre til ryggplager så skal du få det dekket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme, men jeg har gått slik i 2,5 år lenger enn deg, HI. Tenker på brystene mine omtrent hele tiden og har gjort i det i 5 lange år. Har ganske store og tunge bryster (75 E utenom amming, ammer nå), mye løs hus, masse strekkmerker på de ol. Sliter med vond nakke, skuldre konstant i tillegg til de psykiske plagene, så tenkte å høre med legen min etter endt amming. Er 22 år gammel og har virkelig lyst til å føle meg deretter, så om jeg ikke får dekt brystreduksjon gjør jeg det likevel på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok en del på det psykiske her, og det kan jo gi en mulighet.....

 

Men hva med rett BH, som gir en fin fasong i tettsittende klær? En litt polstret BH, med støtte? Har du det?

 

Jeg har selv hatt så små pupper at selv A-cup var for stort(var altfor tynn en gang i mitt liv, selv om jeg var frisk). Og da gjalt push-up og alt av polstring ;) Ikke alltid en trenger å være superærlig i hvordan en ser ut, vet du ;)

 

Mye er nemlig gjort med rett BH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ut som en venninne av meg, og hun fikk det dekket. Så det er nok større håp for deg enn for meg :) Jeg har ikke så store nemlig.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke funnet en BH som passer meg. Velger jeg en B-cup passer den i den ene, men ikke i den andre puppen. Men jeg burde nok gått til en som kan det skikkelig. Jeg bruker push-up hver dag, men det gir ikke noe løft siden de er så slappe og skrukker seg hvis de løftes. For ikke å snakke om den forskjellen det blir på puppene hvis man har bare en bittelitt utringning. Kløften er ikke pen, siden den ene puppen er mindre enn den andre.Hehe. Pent.

 

Men helt enig, mye er gjort med riktig BH!

Jeg får nok åpne lommeboken selv etterhvert, og det er helt greit. Jeg trenger å føle meg vel igjen!

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil føle deg bedre fram til du eventuelt får en operasjon så kjøp en BH som passer på den største puppen. Gjerne en med litt polstring som holder ting på plass også kjøper du et gele-innlegg som du legger under den minste puppen. Husker hm har hatt sånne innlegg i 2pk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt!! Tenker jeg tar meg en tur til hm i morgen! Tusen hjertelig takk for gode tips.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...