Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har gått opp 14 kg så langt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 33 uker og gått opp ca 8 kg :)

Skrevet

LCG80: Nejda, det er ikke bare deg;) har det som deg, var tynn, veltrent og aktiv før graviditeten. Nå sitter jeg her (bokstavligt talt) med 25 kg ekstra.. Er i uke 35. Vektoppgangen har roet seg nå som vel er, men det er fryktelig tungt å bære uansett. Gikk opp det meste mellom uke 20 og 27.

Ordner seg vel for aktive jenter;)

Skrevet

Straks ferdig med uke 31 og har gått opp (nesten) åtte kilo.

Fornøyd med det! Håper å ende opp med ca 12+ kg. :)

Skrevet

Er i uke 36 og veide 20 kg pluss sist jeg sjekket.

Men må innrømme at jeg ikke veier meg like ofte nå som i starten. He he! Det får bli som det blir. Er uansett veldig fornøyd med fordelingen av kiloene, så langt.

Skrevet

Er i min 36. uke og har gått opp 12-13 kg. Er mye sulten nå og prøver å spise sunt! (Ikke alltid like lett) Måtte gi meg med treninga i begynnelsen av denne uka og håper ikke det gir altfor store utslag på vekta ;-P

Skrevet

Er 35+3 og er opp ca 9 kg. Trener og føler meg relativt lett i kroppen, men kjenner pusten begynner å bli litt tyngre.

Skrevet

Jeg er 40+2 i dag og har gått opp 7 kg totalt dette svangerskapet :) nå skal det sies at jeg hadde noen kg å ta av til å begynne med da.

Skrevet

Er i uke 29 og har lagt på meg 4 kg! :D Men har en del ekstra fra før, så prøver å begrense oppgangen! :P

Skrevet

Uke 42 og gått opp 17kg denne gangen... Veier 2 kg mer nå enn jeg gjorde på slutten de to andre gangene... Håper jeg kommer meg ned til idealvekta mi i løpet av halvannet år. Har blitt altfor mye stillesitting denne gangen, og jeg lurer på hvordan det blir å starte opp trening igjen etter såpass lang pause... Jeg syns alltid det er et ork å starte opp, så jeg får sette opp faste treningsdager og holde på dem, regn eller sol... Grugleder meg;)

Skrevet

Ja, jeg gjør. Synes den var helt super.

Kjekt å ha noe å forholde seg til som faktisk tar utgangspunkt i vekten før gaviditeten.. Nå ligger jeg rett under det den har satt som minimum vekt for meg nå. Forrige gang gikk jeg kun opp 7 kilo (startvekten var 5 kg mer enn denne gangen) og jeg merket det var litt lite med ammingen og alt.

Missforstå meg rett. Har ikke vansker med å legge på meg men prøver å gjøre det med de rette matvarene. Siste helgs hyttetur resulterte i 1,2 kg opp på 5 dager så.. Men da var det også fri flyt av nøtter, chips, sjokolade og brus i 3 dager i strekk :)

Skrevet

Er 35 fullgåtte uker imårra og vekta viser 13kg i oppgang:) Mesteparten av kiloene kom før uke 30 hos meg og jeg har fremdeles et barnslig håp om å slippe unna vannmengder i kroppen;) Tvitvi!

Skrevet

Dette var en fin link til vekt-kalkulator!

Er i uke 31 og har gått opp ca. 11 kg. Men startvekten var ikke mye å skryte av - så regner med å gå opp ytterligere 7 kg.

Skrevet

Det er 12 dager til termin, og har lagt på meg 15 kg. Gutten er estimert til å veie 4 kg når han kommer ut! Har den siste mnd fått en del vann i kroppen, så alt av ringer måtte av. Føler meg veldig kvinnelig, og har det bra tross alle kiloene.

Forrige svangerskap var jeg syltynn og la på meg 20 kg. Godgutten var 10 gram fra 4 kg. Gutt nr 2 skal visst bli større.

Er utrolig glad jeg trenet en del før dette svangerskapet, for jeg er virkelig oppegående om dagen. Gleder meg nå til å treffe lillebror :)

Skrevet

Er i uke 27 og har gått opp 18 kg, men vekten har stått stille siste mnd. Ble nok noen kilo ifm røykeslutt...i tillegg har jeg MYE vann i kroppen, ødem 2. Har mye vondt i rygg og ben, så har heller ikke blitt noe trim. Tar det helt rolig med denne vekten, sist ble det 23 kg og de raste fort av etterpå :) men det er tungt å bære, så skal bli godt å bli lettere ja!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...