Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å fokusere litt på vekt igjen:)

Jeg er i uke 33 og har lagt på meg 11 kilo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 34 og lagt på meg snart 20 kilo (!) Heldigvis litt for tynn i utganspunktet så legen sier det bare er bra mht at jeg kan amme lenger denne gangen. Måtte slutte da jenta mi var 9 mnd ettersom jeg ble grusomt tynn. Men babyen er også større denne gangen, estimert mellom 500 og 1000 g større en snuppa mi som var 2970 da hun ble født.

Skrevet

har lagt på meg 13.8 kg. 37+6 :)

Skrevet

Uke 29 og lagt på meg 7 kg. Kiloene kommer nok etterhvert...

Skrevet

Er i uke 32 og har lagt på meg ca 9 kilo.

Skrevet

Er i veke 35 og har lagt på meg 16kg. :-)

Men var berre 48kg før eg vart gravid (162høg), så det plaga meg ikkje. Jordmor seie eg trenge dei kg eg får mtp amminga :-)

Skrevet

er i uke 36 og har lagt på meg 14 kg.

Mistet matlysten og halsbrann til 1000... så tror ikke det blir mange kilo til på "baken".

Skrevet

Jeg er i uke 30, og har lagt på meg 11 kg. :)

Skrevet

Har lagt på meg 7 kilo så langt, er i uke 31.

Tror det er akkurat like mye som forrige gang...

Skrevet

Er i uke 35 og har vel lagt på meg 8 kilo, men for å si det sånn så er jeg bare 2 kilo unna det jeg veide til termin sist og da hadde jeg lagt på meg 22 kilo! Så jeg hadde litt høyere startvekt denne gangen... Håper virkelig jeg får til amminga denne gangen så jeg kanskje klarer å komme nærmere matchvekt til neste sommer for jeg er fryktelig dårlig på å slanke meg, og så skal man jo uansett ikke slanke seg så lenge man ammer... Går forresten på ABC klinikken og der bryr de seg ikke om vekt så lenge man er normalvektig i utgangspunktet og ikke eser ut som en ballong :P

Skrevet

På forrige kontroll for ca 2 uker siden var det 8 kg totalt og var da 33 uker på vei. Vil tippe rundt 9-10 kg nå i uke 35. Fornøyd med det siden jeg hadde 6 kilo ekstra fra forrige svangerskap i tilegg til at jeg ikke er noe tynn.

Skrevet

Uke 39 i morgen og har vel "lagt på meg" (mye av dette er jo baby + vann, morkake og greier) en 10-12 kg.

Ganske normalt tror jeg.

La på meg myyyye mer forrige gang.

Skrevet

dvs jeg har blitt litt kraftig, men så er jeg gravid og sånn skal det være :) Koser meg med magen og mine kvinnelige former ;)

Skrevet

Er i uke 33 og lagt på meg 6 kilo.

Skrevet

Termin i dag, gått opp rundt 8 kg

Skrevet

jeg er i uke 34 og har lagt på meg 5 kilo. syns det er veldig lite.... men babyen er over symfyse målene og lege er ikke redd for babyen.

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har lagt på meg 11 kg. Ganske fornøyd med det må jeg si. I mitt forrige svangerskap la jeg på meg nesten 40 kg tilsammen!!! Mye av det var vann og resten var nok rett og slett på grunn av dårlige matvaner og lite bevegelse de siste månedene. Klarte heldigvis å ta av alt igjen, men det tok noen år :-)

Skrevet

jeg er 36+4 idag og har lagt på meg 11 kg. Sist svangerskap la jeg på meg over 20 kg! Så jeg er veeldig glad for at det ikke blir like mye denne gangen..

Skrevet

2 dager på overtid her, men 16 kg. Var på ekstra ul time på sykehuset for to uker siden og hun jm der syntes jeg hadde gått opp for mye. Hva skal man si.. Spiser helt normalt.. Eneste jeg tenkte var: jævla dritt kjerring! Men møter nok henne (forhåpentligvis) aldri igjen..

Skrevet

5 dager til termin, og lagt på meg 21 kg.

Skrevet

Uke 34, 10 kg. Hadde faktisk gått ned 100 gr på 4 uker..

Skrevet

Uke 31 og har lagt på meg 8-9 kg.

And more to come.

Skrevet

Hmm...virker som det bare er meg som legger på meg;) Gått opp 24 kg, uten å ta det så tungt:) Var tynn før graviditeten, og veldig aktiv. Vært inaktiv nesten hele svangerskapet av ulike årsaker, og gleder meg til å komme i aktivitet igjen - elsker å trene:) Så de kiloene tar jeg som sagt ikke så tungt. Er i uke 37:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...