Gå til innhold

Når slutte med bleie om natta?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta vår har akkurat fylt 3 år. Hun har gått uten bleie siden hun var 2 år, og har hatt svært få uhell. Hun har bleie på om natten og når hun sover om dagen. Det er alltid mye tiss i bleia om morgenen. Når vet jeg om hun er klar for å slutte med nattbleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når bleia er tørr om morgenen. Her slutta jenta vår på 2,5 år nettopp med bleie på dagen, og få uker etterpå ble den tørr på natta også. 3 netter uten bleie nå, og null uhell så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være hun tar morgentissen i bleia da, så vær obs på det. Hvis du vekker henne om morgenen og sjekker bleia før hun rekker å gjøre noe, så kan det jo være hun er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takkk for svar jenter. Merkelig at vår jente alltid har så våte bleier om natta i og med at hun har vært tørr omtrent 1 år på dagtid. Hun tisser før hun legger seg på kvelden og...hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår jente på 3,5 år hadde også våte bleier, så jeg beholdt nattbleia på. Helt til vi var på ferie og hun sier om morgenen "jeg har på bleie, så da kan jeg tisse, da". Ved en forglemmelse rett etter ble hun lagt med bare truse, og da tisset hun ikke, og nå har det gått bra alle netter etter det (bare en uke, men). Så kanskje du rett og slett kan prøve en natt, veldig mulig det er morgenurinen som går i bleia fordi hun vet hun har på bleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår sluttet ikke før han var 4,5 år. Bleia nærmest falt av av seg selv på morgenen. Så ble de tørrere og tørrere og jeg la merke til at den tissen som var tisset han på morgenen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...