Gå til innhold

Loette


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som bruker disse p-pillene?gikk dere opp i vekt eller ble det det samme?:)fornøyd alt i alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på de, og jeg og legen min har en teori om at det var de som ødela huden min :( Tok laaaang tid etter jeg sluttet på dem for å få tilbake den fine huden min. Og nå er jeg full av kvisearr :(

 

Har ei venninne som ble gravid på dem også. Men folk reagerer forskjellig på medikamenter, også p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på de :)

 

Storfornøyd men ble fort gravid etter jeg stoppet med de (fikk anbefalt pause og slurven med gummi) :(

 

Men hadde ingen reaksjon annet enn mindre blødninger og mensensmerter :)

 

Reagerer på andre typer p-piller jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå halvveis i mitt tredje brett av loette, jeg har ikke hadd noe vektøkning, huden er som før. første brettet ga meg ingen blødning, andre brettet blødninger i 8 dager, men ikke store mengder. foreløpig er jeg veldig fornøyd.

men kjenner jeg har eggløsning på hvert brett... synes det er litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk opp 10 kg og var et hormontroll uten like. Med en gang jeg byttet merke (Mercilon) gikk jeg ned alle kiloene, og ble meg selv igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som er meningen, at en ikke skal ha eggløs.

Meen de som har blitt gravide med p-piller må jo nødvendigvis hadd eggløsning. De er ikke 100% sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare gått på Loette i 11 dager da, men jeg er så langt veldig fornøyd! :)

Føler meg akkurat lik som jeg gjorde før jeg begynte egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste overskriften var jeg sikker på at innlegget skulle starte med: "Kan jeg kalle prinsessa mi for....." He he..... Svaret er nei i så fall...

 

Men over til saken. Jeg har brukt de, men jeg fikk helt surr med blødninger. Hadde mensen annenhver uke..ikke moro! Men andre jeg kjenner til har god erfaring. Må nesten bare prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på loette i begynnelsen av juni. Ansiktet mitt var plutselig full av kviser, på de merkeligste plasser (på kinnet, rett under nesa i den gropa, ved munnen osv). I tillegg fikk jeg kviseutslett på panna. Nå sluttet jeg med de.

Var også ekstremt kvalm siden dag en på pillen. Hodepine de siste dagene før jeg sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...