Gå til innhold

Ei dame på trening idag... hehe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun gikk på elipsemaskinen, BAKLENGS! Etterpå skrøt hun av hvor mye motstand hun hadde hatt og hvor flink hun va..

 

Hadde dere sagt til henne at hun gikk feil, og at det ikke er motstand når en går bakover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neei, tror ikke jeg hadde sagt noe hvis jeg ikke kjente henne. Hun oppdager det vel tidsnok.. Og blir flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en som satte seg feil vei i stolen for å vaske håret hos frisøren. Satte seg på kne oppi stolen med ansiktet ned i vasken. Personen nevnte det ikke for noen før det var gått 10 år. Ikke bare bare alltid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å gå baklengs på elipsemaskinen. Om du bruker noen av de automatiske programmene på maskinen så er det noen som ber deg om å gå baklengs i feks 5 minutter.

 

Trener andre muskler da, og motstanden kan du stille på samme måte som når du går framover ;)

 

Så er nok du som tar feil her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som ler siste ler best......??

 

Fungerer helt fint å gå baklengs på elipsemaskinen. På min er det programmer hvor endel av treningen nettopp er å gå baklengs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp du strammer opp rumpa når du går baklengs!

 

(Med mindre hun gikk med hele kroppen feil vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun gikk på sånn vanlig program, for jeg måtte vise henne. Så når hun eeendelig fikk det til, så gikk hu baklengs.

 

Haha til hu frisørstolen!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...