Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje ei noe merkelig overskrift her, men er det noen av dere der ute som har opplevd spontanabort som har fått med seg hvordan dette som kommer ut egentlig ser ut?

Jeg har hatt litt brunlig utflod innimellom de siste ukene. Er 8+3 i dag.. Men så her om dagen var det plutselig blitt rødbrunt også ble det rødere og rødere...og i går hadde jeg en sånn ekkel sting i siden. I dag etter at jeg hadde trent begynte jeg å få smerter i korsryggen også begynte jeg blø skikkelig. Det kjennes ut som vanlige menssmerter egentlig, ikke så veldig vondt, bare ubehagelig liksom. Men nå da jeg var på toalettet, hadde tørka meg ferdig og reiste meg opp, så hørte jeg et klask på gulvet og en diger rødbrunlig (litt hvitt også) klump hadde landa mellom beina mine... (beklager ekle detaljer!!!).

SÅ, det jeg lurer på da, er vel egentlig om denne klumpen rett og slett var embryoet? Eller kan jeg vente meg mer? Den var stor altså, på størrelse med en appelsinbåt, kanskje...? Jeg regner med jeg er midt i en spontanabort, men regner med jeg må til lege for å få det bekreftet. Hvor lenge skal jeg vente før jeg tar kontakt?

Usj, altså...det var jo ikke sånn det skulle ende dette her! Håper noen som har opplevd noe lignende kan gi meg noen svar her...

*Trist*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143346866-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Dette hørtes dessverre veldig ut som hvordan min spontanabort i februar utartet seg. Etter brun utflod, gikk det over til frisk blødning etter noen dager, samtidig som jeg fikk vondt i korsryggen og magen. Det kom ut mye slim og blod, og på slutten klasket det ned en stor rød/hvitaktig klum som viste seg å være fostersekken. Så dessverre høres det du har opplevd ut som en spontanabort. Veldig trist å høre at du har opplevd noe sånt. Det er ikke særlig artig. Men jeg kan kanskje glede deg med at jeg opplevde å bli fort gravid igjen! Ventet én menstruasjon, og vips ble jeg gravid. Er nå i uke 16, og alt ser perfekt ut :) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143346866-spontanabort/#findComment-143351373
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...