Gå til innhold

husker dere alt fra fødselen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker jeg kom til sykehuset, at jeg fikk drypp og epidural etter noen timer, husker biter fra da jeg fødte, men etter fødselen husker jeg lite...

husker jeg fikk henne til brystet, men husker ikke om det var med en gang..så fikk vi bløtkake og champagnebrus:P hehe...men er litt sårt at jeg ikke husker noe mere etter(og egentlig før også) fødselen..vi ble trillet inn på rommet for å sove, men det turte jeg ikke, måtte følge med om hun pustet!!!:P

 

Flere som bare husker noe fra fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter første fødsel var det mye jeg ikke husket den første tiden. Men har bearbeidet mye(med hjelp av mannen min) og husker nå det meste.

 

Nå etter andre fødsel for 2 mnd siden husker jeg alt, men så skjedde den på 1 1/2 time også da, så var ikke så mange timer å huske tilbake til liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ huske alt fra min fødsel, vi kom på sykehuset kl 1600. skulle settes i gang. men når æ trødde inn døra på sykehuset starta d hele av sæ sjøl. etter en time med konstante rier, hadde æ tigga samboern etter å ringe på til jordmor, da ville æ ha epuderal. trudde æ skulle dø av den konstante smerten. jordmora flirte å sa, nei d e all før tidlig. men dem tok mæ inn på et anna rom å sku undersøke mæ, da sa ho "nei du skal føde straks" da hadde æ 9 cm åpning.

 

når ho undersøkte mæ gikk vannet, å va så hvit kommet mæ i fødesenga før pressriene kom. etter 13 min me oppmuntrende ord ifra jordmor, å en sjokkert far med min side, var lillemann ute. :D

å ho holdt også igjen hodet hans, før at æ ikke skulle sprekke! det svidde noe inn i Helvette.. men e glad før at ho gjor det. før han lillemann kom bra fort. så min første fødsel va over på 1 time og 40 min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker minimalt fra fødselen, husker bruddstykker fra da jeg så han første gang, og husker litt fra barsel. Har ikke mye bilder heller. Husker veldig godt smertene og syinga, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...