Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Hva er det for slags navn da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er et hundenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 bikkja mi heter molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Fint! Engelsk tror jeg. For de her inne som kan fremmedspråk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 er et jentenavn. fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Et helt alminnelig navn mange steder i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Er vel ikke noe bedre eller verre enn mange andre veeldig populære navn for tida:) Folk må da få kalle barna det de vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Har du fritidsproblemer, siden du føler behovet for å sjikkanere andres navnevalg? Shame on you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 En ting er å være kritisk til navn noen vurderer, men å trashe navn som noens nydelige baby nettopp har fått, det er bare veldig slemt. Skam deg, hi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 For et fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #11 Del Skrevet 22. juni 2011 Kjempefint navn! Var på topp på min liste, men en på jobben kom meg i forkjøpet desverre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Del Skrevet 22. juni 2011 Flott navn:) Brukes endel i USA, og england. Flott på nosk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #13 Del Skrevet 22. juni 2011 Tenker på Molly Mus fra barnetv og på en tidligere nabo som var psykisk ustabil og skulle drepe alle barna i nabolaget *grøss*, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. juni 2011 #14 Del Skrevet 22. juni 2011 Er et nydelig jentenavn Er på min topp 10 av jentenavn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #15 Del Skrevet 22. juni 2011 molly er vakkert! ene oldemoren min hette det kult at noen tør å velge andre navn enn poppis-navn som linnea, angelica, sofie, amelie osv! navnet vi har valgt er det bare 170 stk som heter og er i samme bane som molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #16 Del Skrevet 22. juni 2011 tenker på molly mus fra barne tv, kaninen til søsteren min som het molly (helt til vi fant ut det var en gutt og navnet ble endret til Molle) og hunden til ei veninne som heter Molly Men navnet er fint, det synes jeg.. men forbinder det med et dyre navn så når jeg tenker på navnet ser jeg for meg et dyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #17 Del Skrevet 22. juni 2011 nydelig jentenavn! jeg og mannen min snakka om det senest i går, og vi er nok ganske enige om at hvis vi får en jente skal hun hete Molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #18 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg tenker på barneboken Milly-Molly-Mandy... altså et navn som hører hjemme i en regle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #19 Del Skrevet 22. juni 2011 Er da uendelig mye bedre enn alle grusomme navn som blir brukt i dag... Vilja Linnea Tomine Madeleine Jessica Osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå