Gå til innhold

Molly?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er vel ikke noe bedre eller verre enn mange andre veeldig populære navn for tida:) Folk må da få kalle barna det de vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fritidsproblemer, siden du føler behovet for å sjikkanere andres navnevalg? Shame on you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å være kritisk til navn noen vurderer, men å trashe navn som noens nydelige baby nettopp har fått, det er bare veldig slemt. Skam deg, hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint navn! Var på topp på min liste, men en på jobben kom meg i forkjøpet desverre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på Molly Mus fra barnetv og på en tidligere nabo som var psykisk ustabil og skulle drepe alle barna i nabolaget *grøss*, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

molly er vakkert! ene oldemoren min hette det :) kult at noen tør å velge andre navn enn poppis-navn som linnea, angelica, sofie, amelie osv!

 

navnet vi har valgt er det bare 170 stk som heter og er i samme bane som molly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på molly mus fra barne tv, kaninen til søsteren min som het molly (helt til vi fant ut det var en gutt og navnet ble endret til Molle) og hunden til ei veninne som heter Molly

 

Men navnet er fint, det synes jeg.. men forbinder det med et dyre navn så når jeg tenker på navnet ser jeg for meg et dyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig jentenavn! jeg og mannen min snakka om det senest i går, og vi er nok ganske enige om at hvis vi får en jente skal hun hete Molly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da uendelig mye bedre enn alle grusomme navn som blir brukt i dag...

Vilja

Linnea

Tomine

Madeleine

Jessica

Osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...