Gå til innhold

ikke glem FØDEAVDELINGEN i kveld;)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 30 på tv norge;))))

kos dere alle sammen;) snart er det oss.....

6 dager til termin for min del... hurra <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, takk for påminnelsen:)

Skrevet

baaaare hyggelig <3 ;)

Skrevet

Ååå kuult!! Tusen takk for påminnelse, sluker gjerne all den slags nå om dagene;)) 10 dg til termin her! Go girls, snart er det oss ;))

Skrevet

Stakkars hun som ble sendt hjem da! Med 4 cm, hmm, så jo ut som hun var godt i gang og alt. Hadde ikke funnet meg i å bli sendt hjem på det tidspungtet!

Skrevet

Huff, hun som ble sendt hjem kom jo inn halvt kroket på en rullestol. Nei jeg hadde ikke funnet meg i å bli sendt hjem.

Blir litt engstelig når jeg ser på dette, gruer meg plutselig, kan forestille meg i den situasjonen jeg har fortrengt fra sist:.-O

Skrevet

Ble du sendt hjem da? Ja, man glemmer jo helt hvor vondt det er bare noen minutter etterpå. Rart med det..

Så nesten ut som om hun dama bare ble sendt ut på en gå tur.. Det gikk jo fint da til slutt (-: Men det virker veldig slitsomt med en så lang fødsel.

Min først tok 4 timer, det var akkurat passe. hehe.. Satser på det samme denne gangen (-;

Skrevet

Første gangen jeg har sett på dette programmet, og nå angrer jeg litt...begynte å grue meg jeg!!!!

Skrevet

Jeg har sett programmet tidligere og igrunnen bare følt hyggelig forventning.

Idag var det mer en slags ubehagelig påminnelse om at i løpet av max 2 døgn sitter jeg midt i et slikt smertehelvetet igjen... :S

Skrevet

Åh, fillern!! Fikk det ikke med meg...

Noen som vet om og når det kommer i reprise??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...