Gå til innhold

sliten av alt styr med eks..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har et barn med en ganske kontrollerende type av en eks., som opp gjennom disse godt og vel 6 årene det har vært slutt har til stadighet kommet med ulike trusler, skjitkasting o.s.v.

Dette har holdt på å ta knekken på meg, og det har ødelagt mye for meg. Bl.a. gikk det utover et forhold..

Jeg har i den siste tiden fått litt "opplæring" i det å stå på for meg selv, beskytte meg selv og svare for meg.... Ikke bare ta imot

Konfronterer eksen med ting han har sat, truet meg med o.l., men jeg får bare slengt dritt tilbake.. at jeg trengewr psykolog, at det ikke er noe han har sagt, og at det var nå ikke ment slik o.s.v.

Måtte bare få det ut, blir så lei meg

At det skal være så vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikt hadde ikke jeg giddet å bruke energi på. Hadde totalt oversett han. Om du ikke tar telefon osv så gidder han ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men setter han igang så overse og gå.

Det har vært slutt i 6 år så renger med at barnet er minst 6 år gammelt så da kan du begrense kontakten dere imellom til det absolutte minimum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær bestemt, si at dette gidder jeg ikke å høre på. Må sikkert gjentas flere ganger, siden han har kommet inn i et sånt spor. Be han evt ta kontakt med familievernkontoret hvis han har så mye på hjertet.. Og for all del, ta kontakt med dem selv, slik at de er orientert om hvordan dere har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor bryr du deg med hva han sier? Og hvorfor forsvare seg, eller konfrontere han? Du trenger det ikke, og det er bare å overse ham og alt han sier. Hva tenker du er vanskelig? At du ikke får ham til å forstå dine meninger og tanker om dette? Hvorfor bruker du energien din så idiotisk som å prøve å få en idiot til å forstå noe som helst?

 

Jeg har vært gjennom litt av det samme, så det er grunnen til at jeg sier det jeg gjør her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har kommet med ulike trusler.... Jeg vet mye om han, ting han holser på med og ting som ble gjort da vi var sammen..... ulovlige ting...

Han har gitt meg beskjed om å holde meg unna hans familie o.l

men dette går ikk "begge veier"

Har fulgt "hans pipe".... mye redsel og uro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...