Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei! Tok en slik billigtest i dag tidlig. Følger ikke med bruksanvisning, men det kom, etter noen minutter, frem to streker. Kontrollstreken © er sterk, mens teststreken (T) er svakere. Den er absolutt synlig, bare mye svakere. Har brukt endel av testene tidligere. De har da alltid vært negative - med denne samme sterke kontrollstreken. Tok en ny test nå. Nå er teststreken enda svakere, men fortsatt synlig. Kan nevne at teststrek ikke dukker opp med en gang, men kommer etter et par minutter. Blir da mer og mer synlig. Kan dette forekomme selv om jeg ikke er gravid? Hvis jeg er gravid er jeg veldig kort på vei. Første dag av siste mens var 25.mai. Noen med erfaring? Jeg er så utrooolig spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Vet jo ikke om du er gravid eller ikke, men de gangene jeg har brukt disse strimlene har resultatet kommet med en eneste gang, og stekene har vært supersterke. Har testet på dagen jeg forventet mensen begge gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 virker som det er endel som får opp ekstra streker på tester fra billigtester.no. kjøp en digital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvorfor sier du dette? LINK? Søkt endel rundt og finner ikke noe om dette?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå