Gå til innhold

SJOKKERT!! 30 dager ubetinget fengsel for å kjøre ned og drepe mor med barnevogn... :'((

Anbefalte innlegg

Det er så tragisk at sjåføren fikk så lav straff for uaktsomt bildrap.. Kunne ført drept babyen også.. Men neida, i Norge er vi så snille åtte. Dakkar sjåføren liksom.. 30 dagers fengsel og to år uten lappen er ingen straff. Håper virkelig de andre han blir sittende inne med vet hva han skal sone for.. -Svin..

Fortsetter under...

Du skulle visst mer om hva angsten til de med tunge kjøretøy er.......

Ulykker er ulykker, og jeg syns det er litt rart han har fått straff i hele tatt. En har også ansvar som fotgjenger - se at biler stopper før en begynner å gå. Et vogntog er ikke noe som stopper på meteren.

Hilsen datter av vogntogfører.

Siden vitner har sagt at han kjørte sakte og hun gikk brått uti veien (noe jeg ikke finner rart siden jeg har sett mange nesten ulykker i der krysset grunnet at fotgjengere gjør akkurat det.) så syntes jeg det er rart han fikk straff i hele tatt. og han har mistet lappen for 2 år også. Husk at det betyr at han står uten jobben sin

Så da kan alle bare kjøre som de vil da? Ikke ta hensyn til fotgjengerfelt å bare kjøre på? Man SKAL ALLTID senke farten for en fotgjenger overgang. Det vet alle. Og den unnskyldning om at det er så stressende å kjøre vogntog holder bare ikke. De får overholde trafikkreglene.

Annonse

Hva feiler det deg HI??!! Tror du ikke sjåføren kommer til å få et helvete resten av livet pga ulykken som skjedde?? Ja, ULYKKE! Helt klart tragisk, men dette er noe den stakkars sjåføren må leve med hver eneste dag. Og jeg tipper du ikke engang hadde hevet øyenbrynene hvis det var en dame eller mann i 50-årene som hadde blitt drept.

Han? Det var da vitterlig en kvinnelig sjåfør, må dere vite. Egentlig ganske logisk, med tanke på at ulykken skjedde fordi hun tok feil av gass og brems...

Mr. Perfect

Mr. Perfect : Mulig du tenker på en annen sak, men ulykkessjåføren på Storo var en mann. Og han tok heller ikke feil, det var damen med vogna som plutselig gikk ut uten å sjekke til høyre og venstre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...