Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var det over for denne gangen også. Satte inn 2 fryseeg, men ingen av de ville sitte. Natt til fredag kom blødningene, og det var ikke lite heller. Tok hcg på fredag+mandag og da hadde den sunket fra 3200 til 400.

At det skal være så forferdelig vanskelig å få dette til! Jeg kan egentlig ikke klage, for jeg har jo en icsi-gutt. Men uansett, så jeg veldig lyst på en til....

Jaja, da var det 1. private forsøket over uten noe hell. Har fått tillatelse av mannen til å prøve en gang til. Som han sier, så er alt opp til meg, han har jo den lette jobben ;o)

Det føles akkurat som om noen sparker beina under meg. Jeg reiser meg, og rett etterpå er det noen som spenner bein på meg igjen. Og sånn er det om igjen og om igjen.....

Men, jeg skal reise meg atter en gang! Bare ha litt sommerferie først :o)

Så da ønsker jeg dere alle en riktig god sommer, og lykke til videre! Så kanskje jeg "ser" noen av dere igjen etter sommeren. Eller kanskje før også, for jeg må jo titte innom i ny og ne` ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143346462-over-og-ut-for-meg-igjen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei!!!!! Det var ikke sånn det skulle ende. Har tenkt masse på deg og krysset alt jeg har for at det skulle gå bra med deg. Skjønner godt at du er langt nede nå. Tiden hjelper faktisk litt og prøv å komme deg til hektene nå i sommer. Klem masse på mannen og guten din og så lykkes du på neste forsøk. Mange trøsteklemmer fra meg

Nei det er helt sant kosejent1, det skulle ikke ende sånn :(

Men det er jo ingenting vi rår over.

Så jeg får heller heie på deg framover. Og håper det går bra med deg :) Du skal vel på ul neste uke? Blir spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...