Gå til innhold

Dere som mener det er så ille å pruppe foran mann, når lærer dere barna at de ikke må pruppe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De kan jo ikke styre det! Min er 4, og hun vet hun ikke skal pruppe når vi har besøk men hender hun ikke klarer å holde seg, eller glemmer sg. Kjefter ikke akkurat over at hun har pruppa da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sønnen min er snart 6 år, men har da klart å holde seg et par år.

Han klarer jo å knipe igjen. Promper ikke ved matbordet, når han sitter på fanget eller sammen med oss voksne...Han går på do når han promper,for det er som regel det han må da...

 

men litt annerledes med voksne som promper i hverandres selskap synes jeg,enn små barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åÅÅÅH prompe!!

 

Har vel alltid sagt til de at promping skal vi prøve å ikke gjøre ute blant folk. Hjemme er det greit, men ikke når vi har besøk eller spiser! Kommer det en promp blir vi jo ikke sinte, bare minner de på at promping skal vi prøve å gjøre når vi er for oss selv :)

 

1708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må alltid pruppe når jeg har drukket kaffi.

Jeg foretrekker å pruppe når jeg dysjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen?

 

Er du 80 + år, eller? Det er da ingen under 80 som bruker "pruppe" lenger!

 

Kom deg ut av forumet, oldemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har eget pruppetelt til slikt formål, men nå kan ikke mannen huske hvor han har satt det!? Og der det stod står det ikke, og mannen sier det står et annet pruppetelt der, men det satte jo jeg et annet sted! Hva gjør jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pruppe? Er det det samme som prompe?

 

I så fall - jeg promper når jeg trenger, og det gjør også mine barn. Herlighet, det er en kroppsfunksjon som er der av en grunn. Hvorfor skal vi mennesker være så fisefine(bokstavelig talt her ;)) at vi ikke kan fungere normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset prupper vi ikke. Vi fiser, promper, propper, fjerter, og prutter men vi prupper aldri.

 

Alt luftutslipp foregår i private omgivelser, og det er vel noe barn lærer gradvis og ikke noe man plutselig en dag skal "omskolere" dem til å forstå etter å ha latt de gjøre det offentlig lenge? De lærer vel av mor og far som ikke gjør det så andre hører, og ved at man alltid sier "oops" eller lignende til dem når de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme høns, skjønner dere ikke at der har sneket seg et ekstra r inn i prupper.

Ordet skulle vel være puppe.

 

Barnet skal ikke puppe når de har besøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men hihihi.... "pruppe i honkle"???? Ikke bare skriveleifen som ble morsom her. Skjønner at du prumper i et håndkle, men hvorfor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, da,bitches! Måten HI skriver prompe/pruppe er kanskje basert på dialekt? Det heter i alle fall "pruppe" der jeg kommer fra, faktisk uavhengig av alder.. Må dere henge dere opp i det? Ooops, dette var visst barnimagen.com, der er skrivefeilene viktigere enn innholdet. My bad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.. jeg ler så jeg griner! Jeg MÅTTE bare, måtte sjekke om jeg fikk noe reaksjon og jeg fikk jo det. Ler så tårene triller! hahaha, hørte for litt siden noen som brukte ordet pruppe! Aldri hørt det før jeg, så jeg måtte bare. Kom på hele ordet når jeg leste den utrolig intr prompedebatten som var tema her idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jeg faktisk på måten du skreiv. Derfor heiv jeg meg på jeg også. Mobber ellers ikke, men dette var gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...