Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Så flott! Der raste alle mine illusjoner om den perfekte mannen min. Burde jeg konfrontere ham eller gå inn og ta kontakt med ham under falskt navn og se hva han egentlig driver med der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 hvordan fant du det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg ville gått for alternativ B For sannsynligheten for at han kommer til å blånekte på profilen er stor, at han kommer til å si at han har hatt den leeenge osv. Bedre å ta han med buksa nede, så kan han ikke unnskylde det om han trøkker i salaten. LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg gjorde nr to en gang. Tok han på fersken gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg vet det fordi jeg brukte hans maskin, og sjekket loggen. Når jeg går inn der kommer automatisk mailadr hans opp som brukernavn, men har jo ikke passordet så jeg får ikke sett mer. Men han har vært der både i går og i forrige uke. Jeg lurer nok på om det er best å ta ham med buksa nede, men lurer på å be en venninne om hjelp så jeg slipper å få alle detaljer fra ham. Hvis hun kontakter ham så kan hun heller sile ut hva jeg burde vite og ikke. Æsj for en drittsekk han antagelig er. Finnes det en eneste trofast mann der ute?? hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Synes du kal gjøre det selv jeg, slik at du virkelig innser hva du har med å gjøre. Lag en fake profil, med bilde og slik at han tror at dette er en virkelig person. Så tar du kontakt forsiktig slik at han ikke aner ugler i mosen! Hold oss oppdatert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Del Skrevet 23. juni 2011 kommet noe lengre i prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 huff - nå fikk jeg veldig vondt av deg. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Del Skrevet 23. juni 2011 Det har meg og min mann også. Og det er staaadig vekk menn i forhold som tar kontakt med oss og vil være med. Og det er svært sjeldent at de har lov til det av sin kjæresten. På den andre siden er det også single menn som har kontakt med oss, hvor kontakten har opphørt fordi de har fått kjæresten, men de sletter ikke nødvendigvis profilen sin for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #10 Del Skrevet 23. juni 2011 Lag en falsk rpofil, så har du beviset. Inviter han på en sex date rett og slett og se om han møter opp. Han kommer garantert til å si at han aldri har truffet noen derfra eller hadde planer om det hvis du bare spør.. Eller at han gjorde det for at han var nysgjerrig. WHAT EVER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #11 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg hadde sendt han melding under falskt navn..hva har du gjort ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #12 Del Skrevet 23. juni 2011 Samme her! Tatt han på fersk gjerning, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #13 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg hadde også laget meg en egen, falsk profil. Du får garantert ikke vite sannheten uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #14 Del Skrevet 25. juni 2011 Update, HI? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå