Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei :)

tok meg den frihet å la noen kort for deg jeg :)

ser kjærligheten blomstre på senhøsten, med en du kjenner i fra før :)

det kan hende du føler at ting vil ta tid og du blir utolmodig, men om du bare venter litt lengre, så vil det nok bli seriøst mellom deg og denne mannen :)

får opp 2 barn, og går utifra at du har en gutt i fra før, lukas? :)

og at du vil få en gutt til :) men ser ikke barn før i slutten 2012-2013 :) så om du blir gravid i 2012 og føder 2013 er godt mulig :)

Takk tyrjente88

Jeg har en god venn jeg har ett øye til men han er for tiden i ett forhold som skranter..Så jeg sitter vel litt på sidelinjen og venter..

Kan dette være mannen du "ser?

Jeg har kun ei jente fra før,som er voksen..

Lukas er bare ett navn jeg tok for å være litt anonym,men det fineste guttenavnet jeg vet :) <3

ÅÅÅÅ,kanskje jeg endelig får min lille Lukas da :)

Jeg har jente fra før..

Håper jo at dette er denne mannen... Kan du få opp mer om du får fødselsdatoen hans da??

Hvis du vil se mer da send en PM for jeg vil ikke legge ut hans personalia her liksom :)

Hei..

beklager seint svar..

jeg ser to menn i ditt liv akkurat nå..men får opp at dutreffer en mannnr 3 om ikke lenge...eller at en som har vært borte kommertilbake...litt vanskelig å forklare...

får også opp at du blir gravid ..tror du blir gravid i løpet av dette året får opp august jeg...skal du ut å reise?tror det skjer da...

ser du får jente..men tror du får gutt også ser to tette på deg jeg...

ser utsom om økonomien din bedres innen et års tid..

får opp bryllup også men tar nok et par år tror det er to små som må kommme til verden først..

lykke til klem solrose1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...