Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Her snakker vi VELDIG tidlig. Mannen min og jeg har hatt en litt vanskelig periode og for å få tenke litt har han bodd på familiehytta 15 minutter hjemmefra de siste 2 ukene. I dag var jeg på handletur med sønnen vår og i butikken hilste han på en dame. Jeg smile pent til henne jeg også og tenkte det sikkert var en voksen på en av de andre avdelingene i barnehagen eller en vikar. Hun så brydd ut når jeg smilte til henne. Spurte gutten min hvem hun var, hun som han kjente. Da sier han at "hun heter XXXXX, hun var med pappa og meg på kino". Mannen min hadde gutten på hytta i helgen og jeg vet de var på McDonalds og kino på lørdag. Men å ta med seg en ny dame???!!!! Jeg er kvalm bare ved tanken, ikke nødvendigvis fordi han roter rundt men fordi han involverer sønnen min etter et kvarter!! Må roe meg før jeg ringer ham, men hva skal jeg si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Du har lite du skulle sagt, dessverre.... Så det er ikke vits i å si annet enn at du syns det der var unødvendig for barnets del. Noe annet kan du ikke gjøre, for far bestemmer og vurdere selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Men herre....trenger det være ny partner? Kan være en venninne. Jeg har masse guttevenner....helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg glemte å legge til at jeg hadde visst det hvis det var en venninne eller kollega. Vi har vært veldig nær hverandre i 8 år, så ja, jeg hadde kjent henne eller visst hvem hun var hvis hun bare var en venninne. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Utrolig respektløst både overfor deg og barnet. Egentlig overfor den andre dama også. Høres ikke ut som et ekteskap som er verdt å tenke så mye på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Tenkepause på 2 uker og så har han dratt henne med seg på kino med sønnen deres? Beklager, jeg er rimelig sikker på at mannen din må ha hatt et forhold til denne kvinnen over lenge tid. Kanskje det er derfor dere har hatt en vanskelig periode hjemme. Du ringer ham, forteller om episoden på butikken og ber ham legge alle kortene på bordet. Trolig har hun allerede advart ham om at dere traff hverandre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg tror også han må ha hatt noe på gang med denne dama en god stund. Ingen dame drar vel på kino med en mann de møtte for to uker siden og han har sønnen sin med mens han bor på hytta for at han og kona har tenkepause. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg laget det største helvete som det er mulig å lage. Jeg hadde aldri godtatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 Har du snakket med ham, HI? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja, jeg snakket med ham i går kveld etter at 4-åringen var i seng, og jeg er også ganke sikker på nå at denne "tenkepausen" er slutten og ikke en pause Han gikk rett i porsvarsposisjon og mener at jeg ikke har noe med hvem han går på kino med. Akkurat det skal jeg gi ham rett i, men jeg synes fortsatt jeg har lov til å si meningen min om at han involverer nye damer med sønnen vår som tror at pappa bor på hytta fordi han skal pusse opp der (noe han forsåvidt også gjør). Vi ville vente med å snakke med ham om et brudd til det evt. er et brudd - men nå skjønner jeg at den samtalen ikke er så langt unna. Aner fortsatt ikke hvem hun er, og det blåser jeg også i kjenner jeg. Kanskje et tegn på at jeg er mer ferdig med ham enn jeg trodde? Vi har faktisk snakket om det tidligere at hvis det blir slutt mellom oss noengang så skal nye forhold være godt etablerte før barna involveres. Det mente han i går at han ikke kunne huske vi hadde snakket om. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #10 Del Skrevet 23. juni 2011 porsvar = forsvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #11 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja, er nok enig med deg der. Samtalen om at forholdet deres er over er nokså nære. Han har mest sannsynlig vært med denne kvinnen lengre enn de 2 uker han har vært på hytta.. Er nokså klassiker denne "jeg må tenke og finne ut hva jeg føler"-frasen fra menn.. det betyr som regel "jeg har møtt ei ny ei og vet ikke helt hvordan det går, så jeg holder deg i en tråd mens jeg finner ut hvordan dette nye forholdet går".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå