Gå til innhold

Hva gjør du med penger du finner i bukselommene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til mannen din når du vasker klær?

Sedler legger jeg som regel på kjøkkenbordet så han kan få de igjen, men mynt legger jeg på sparebøssen til junior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke ofte ;-) Min kjære har aldri kontanter på seg...

Men isåfall er hans penger mine penger og jeg stapper dem i lomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri penger løst i lomma, i så fall tømmer han dem i en skål som står i en hylle. På samme hylle legger han kortlomma si (med kort og pengesedler) og telefonen sin. Så går han ofte og bytter til sløvebukse og henger den andre buksa i skapet eller til vask. Er i grunnen en veldig ordentlig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, den var fin! Siden du er så snill å vaske klærne:-) Jeg legger de i pengeglasset vårt, så er det først til mølla ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar pengene selv. Og ikke bare fra mannen, men fra barna også... Så slem er jeg! Jeg har gang på gang på gang sagt at de alle må tømme lommene før de legger bukser til vask, og at det jeg finner i lommene deres tilfaller meg! Blir ikke mange kronene, men nok til en is innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar dere pengene? herregud, så smålige dere er. selv om man har felles økonomi så trenger ikke d å kjøres helt utpå kanten heller da.. hadde jammen meg vært flau om jg tok penger fra bukselommen til mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger de i lag med resten av pengene! Her i huset har vi felles økonomi!:)

 

Pengene ungene finner deles og legges i sparebøssene deres! Bortsett fra hvis det er et stort beølp som feks 1000lapp det er snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...