Gå til innhold

ang penis:P


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har vært i forhold til en med 22 cm :P

 

er singel. når jeg har funnet nye folk å ha sex med syns jeg de har så knøtte små. sikkert rundt 15 cm. vet det er ca gjennomsnittet men jeg er blitt bortkjemt. what 2 do :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min x hadde også en svær en.. men min nye mann har en normal, og har aldri hatt bedre sex enn nå! han kan virkelig å bruke det han har fått utdelt, samtidig som at han ikke "lever på lengden" :)

 

du finner nok en du har det bra med på alle plan du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til dere over her: jeg er ikke rasist men tenner ikke på afrikanere så det går nok ikke :P

 

ja får håpe jg finner meg en jeg trives med :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første hadde en stor en... Var sammen i 4 år og jeg visste ikke annet... Hehe. Nr to hadde nok laaangt under gjennomsnittet og kunne ikke bruke utstyret heller. Var så skuffet..

 

Men har funnet ut at det finnes veldig store forskjeller.

Og det er hvordan man bruker det som teller;)

 

Mannen min har en helt perfekt, og han KAN bruke den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt 6 sexpartnere før xen. 5 av de hadde så stor som xen (flaks). en hadde liiiiten syns jeg da, siden jeg var vant til store. så kom xen min og jeg syns han hade normal, målte den til mellom 22-23 cm. etter xen har jeg hatt 3 sexpartnere. ingenting å skryte av. han ene hadde 14 og 2 hadde 16 cm. like små som han jeg syns hadde liiiten. så leste jeg opp og 15 var tydligvis gjenomsnittet. så nå sitter jeg her skuffet :P

 

men kanskje d går bra om man finner noen som klarer å bruke utstyret rett ja :P får håpe det.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser problemet exen min var en del større en gjennomsnittet men tenkte aldri over det før jeg fikk kjæreste som var sånn ca gjennomsnittet vil jeg tro. Og det føltes som en skuffelse hver gang vi kom til det punktet rett og slett. Jeg hadde ikke hatt sex på to år når jeg ble sammen han så trodde ikke det skulle bli et problem for meg.

Hva pokker gjør man nå liksom. kan jo ikke gå rundt å spørre de om størrelsen før man går på date med de.

Men med han siste ødela det sexen som igjen ødela litt av forholdet og gjorde at jeg valgte å gå. jeg likte han kjempe godt og prøvde å se om det var noe jeg kunne leve med men det funka rett og slett ikke for meg. Og så er det ikke så lett når det er en stor grunn til du dumper noen for du kan jo ikke si det heller sorry du har for liten penis.........

 

Men for meg er sex livet veldig viktig i et forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...