Gå til innhold

Utredning i september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi fortsatt noen måneder på å klare det selv, så blir det utredning i september.

Greit å ha fått satt en dato, så har vi ikke blitt gravide til dess. får vi kanskje noen svar etter utredning.

Begge de vi har fra før har vi fått naturlig, men det tok 12 mnd med førstemann og 9 mnd med andremann. Blir det ikke klaff denne måneden går vi over i 15 mnd som prøvere på nummer 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere har fått en dato og forholde dere til med utredning. Det kan nok gjøre at en slapper mer av, og vet at det skla skje noe.

Dere har jo vært gjennom tålmodighetsprøving før, men dere har jo klart det 2 ganger;)

Vi har jo også vært gjennom flere steg på utredning allerede. Hvis jeg ikke blir gravid denne ppèn, så skal jeg inn til spesialisten like etter mensen kommer og sjekke egglederene og livmorhulen. Godt og vite at det skjer forhåpentligvis noe hvis det ikke går denne gang heller.

Skrevet

vi skal til utredning i november, så er en god stund å vente enda :) men godt å vite at noe endelig skal bli gjort!

Skrevet

vi er inne i 12 pp nå og har time til utredning på Haukeland 19.september. Men lurer på om jeg skal prøve å få til en hsg-ultralyd undersøkelse før det på en privat klinikk i Haugesund..

Hvor har dere time?

Skrevet

Det er godt å vite at man kan få hjelp dersom ting ikke går av seg selv:-)

Skrevet

Jeg har time i haugesund 12.september

Skrevet

...ikke privat, men på sykehuset

Skrevet

ja også slapper man litt mer av når man har en dato å forholde seg til, og vet at da er det noe som skjer..

Men jeg klarte ikke vente helt til min time 19.september, så jeg har fått en time på privtaklinikken i Haugesund neste uke for å sjekke egglederne med hsg-ultralyd! SPENT!!

Skrevet

Lykke til:-)

Jeg testet faktisk positivt idag, så da trengs det ikke utredning allikevel:-)

Skrevet

gratulerer!! det er så godt å høre at det bare kan løse seg av seg selv!! Eller gjorde dere noe spesielt denne gangen?

Skrevet

Ingenting spesielt nei. hadde sex hver dag i forkant, under og etter el.

Ellers ble jeg liggende i sengen lenge etter sex

Må jo bare nevne at det er vel omtrent det samme som vi har gjort i tidligere pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...