Gå til innhold

Noen med silikon her?? Ang. bh etter 6 uke og det å ikke tåle teipen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når de 6 ukene med sportbh har gått, gikk dere da med vanlig bh igjen som normalt? Altså uten push up og spiler da.. Dere som sover uten bh, begynte dere også med dette etter de 6 ukene?

 

Det er nå straks 6 uker siden min operasjon. Har kjøpt et par bher å fisket ut spilene i dem. Kan jeg bare bruke dem som vanlig nå da? Samt sove uten bh? Det hadde vært godt!

 

Syns det står så lite spesifikt i arkene jeg fikk med. Spesielt det med trening. Kunne begynne å trene forsiktig etter 4- 6 uker. Betyr det at jeg kan trene alt jeg vil etter 6 uker da, som jogging og push ups?

 

Har noen av dere også reagert på teipen? Hvordan ble arrene til dere som av en eller annen grunn ikke har brukt teip?

Jeg har brukt teip hele tiden frem til i går kveld. Da jeg skulle skifte teip så hadde jeg fått utslett etter teipen, røde, ser ut som små brannsår. Står i instruksene at jeg da skal droppe teipen for alltid. Men smøre med aloe vera om huden tåler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang tapen, dra til apoteket og kjøp silketape. Den bruker vi på jobb til de som ikke tåler vanlig tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har micropore nå, til følsom hud står det. Men det du foreslår er det noe annet?

 

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe annet. Du bør jo gå med tape på arret i tre mnd så det blir finest mulig. Jeg har ikke opperert puppene, men magen.

Tror jeg ville begynt å trene forsiktig, er det vondt roer du ned.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, da skal jeg gå til innkjøp av den! :o)

 

"Problemet" er at jeg ikke har hatt vondt i det hele tatt. Så jeg har ingen smerter som stopper meg. Så det er jo ikke alltid så bra det heller. Men jeg får starte forsiktig, med rokkering og gå/sykkelturer kanskje.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...