Gå til innhold

Det med promping og raping foran samboer/mann...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at de fleste her sliter med magen jeg? Når man synes det er slitsomt å gå på do HVER gang man skal prompe - fiser dere virkelig hele dagen eller? Det kan da ikke være normalt... hadde sjekket kosthold og mage hadde jeg hatt det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg nærmer meg pms, så gjør jeg det uansett hva jeg putter i munnen. heldigvis så varer det i ca. 1 uke før pms, så går alt som normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke før pms?? Har du tidspunkt for når du begynner å bli bitchete? Hahaha, kanskje det var MENSEN du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg promper når jeg må og raper når jeg må og flyr ikke og gjemmer meg av den grunn!

 

Mannen min har vært med så mye ifht sykdom for meg tidligere at han da ikke bryr seg det døyt om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke problemer med magen eller kostholdet, men promper likevel en del. Og hvis jeg ikke gjør det, ja, da får jeg vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til 1433. mulig at jeg er dum, men er ikke pms det samme som mensen, og pleier ikke mensen/pms kommer i noenlunde i samme periode???

 

ja, og jeg får et tidspunkt når jeg blir bitchete...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid så merker trykket mer nå enn ellers. Og da er det veldig ubehagelig å holde det inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har snakket om at man fiser hele dagen? Den andre tråden handlet om man gjør det eller ikke foran partneren sin.. Det er naturlig å både rape og prompe flere ganger dagen uten at man har et problem med tarm eller kosthold... En fis kan komme uten at man må trykke den ut. Hvorfor i all verden skal

Man måtte løpe på do for noe som er helt naturlig? Er jo ikke sånn at man må bæsje fordi man promper.. Vi promper og raper foran hverandre uten at vi finner det sjenerende, men det betyr ikke at vi gjør det oppi ansiktet til hverandre heller.. Ei heller dagen lang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken raper eller promper i nærheten av mannen min, helt uavhengig av at han gjør det i nærheten av meg. Jeg synes fortsatt det er ekkelt og gjør det kun når jeg er helt alene.

Jeg klarer jo fint å holde meg i heldagsmøter på jobb uten å gasse ihjel kollegaer og kunder, så hvorfor skulle jeg la det stå til med en gang jeg kommer hjem?

 

Skal sies at jeg aldri har hatt problemer med dagen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pms er perioden før mens, altså når vi blir søthungrige bitcher som glefser til alt som beveger seg....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...