Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis ikke..hvordan vet du at du er rein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Selvsagt, nettopp for å vite at jeg er ren.. Tror dette er vanligere for kvinner enn menn.Hørt flere menn huffe seg når man nevner se på papiret etter tørk.. Noen gang er man jo ren ved første tørk, andre gang må man ty till vann og vask:o) Avhengig av konsistens og utgangsposisjon på bommelommen:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja. Ser når jeg har tisset også... Hadde mange rare blødninger da jeg var gravid og skulle følge litt med...ble en vane, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 JA er litt greit å vite om jeg er ren baki der eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, har egentlig ikke tenkt på hvorfor jeg gjør det. Men er jo for å skjekke at jeg er rein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Er nok derfor menn har "bremsespor" da.... Ja jeg ser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå