flypapir Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Tenker å servere rosa pannekaker idag, men må bare sjekke med dere... -Det er bare å ha litt konditorfarge i røra, ikke sant? Ikke noe jeg tilfeldigvis har gått glipp av?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Bad Gal Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, bare ha rett i røra. Men du må ha i ganske mye om det skal bli skikkelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tremo Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Om du til senere investerer i konditorfarge fra cacas(selges på nett, jeg kjøpte på Jernia, og har sett dem på slike spesialforretninger for kakepynting), så slipper du å bruke så mye. Kjøpte en blå farge(paste versjon) til guttungens dåp ifjor. Den kostet litt, men vi fikk seriøst ultrablå marsipanroser, og har brukt den til litt sånn innimellom etter det, men ser knapt at det er tatt noe av boksen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling87 Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg lagde rosa sveler. Hadde konditorfargen i røra helt til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå