Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Spørs hva slags? Jeg har en i huden over klitten.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har to, også i hudfolden over klitten. Hva vil du vite?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har tatt det. Det gjør vondt å ta på den desinfeksjon middel som han renser med. Bedøvelsen og stikket var ikke så vondt. For meg gikk det greit de første dagene etter piercing. Men etter ca 1 uke, så ble jeg plaget med at piercingen gjorde at jeg fikk tissetrang hele tiden. Det endte med at jeg måtte ta den ut. Jeg fikk litt små panikk, for jeg slet med å få den av igjen selv. Men endelig etter kaldsvetting og en hel dag med prøving, så fikk jeg den ut igjen.
The Bad Gal Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Bedøvelse? Det var det ingen som tilbudte meg! Tok mine to for lenge siden, har hatt de i 13 år nå, aldri hatt problemer. Det gjorde vondt som faen å ta de, hun traff en blodåre(så ja, jeg blødde en del), men det var fort gjort og de har aldri medført noen problemer i ettertid. Har tatt de ut før fødsel, men satt tilbake etterpå. Har hatt de så lenge så kommer nok til å ha synlige hull(hehe!) i evigheter dersom jeg fjerner de. Ingen ser de, så de kan være der, er jo så nakent der nede uten!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 æsj.. ville ikke hatt slikt der nede for allt i verden! :S ser ikke helt vitsen, der kan vel ikke kalles "Pynt" en gang når den aldri viser!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 Spørsmålet var ment for de med erfaring,ikke de som synes det er "æsj". Hva er vitsen med hull i ørene? Med smykker? Fin rumpe?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Skrevet 22. juni 2011 slikt er til skue for alle mann, om en velger å stikke nåler i kjønnsorganene sine så har en litt sære interesser! og ja, det er ÆSJ! uhygenisk og direkte unaturlig!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #11 Skrevet 22. juni 2011 Men en skitten mannekuk, DET kan du stappe inn i kjønnsorganene dine? Æsj. Tenk, noen andre har forskjellige interesser fra deg. Ring dib-politiet! Nå kaster jeg inn honklet, ass.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Skrevet 22. juni 2011 nå diskuterte ikke vi valget ditt om eventuellt ha en dame i senga, siden du påpekte at jeg er hetro det er også ditt valg, og noe jeg ikke hadde gjort.. og dessuten er mannen min mer hygienisk enn intimpiercinger!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. juni 2011 #13 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har en,har hatt den i ca 4 år. Var ikke særlig vond å ta,i forhold til tunge og leppe var det ingenting;)Hadde ingen ubehag i etterkant,har ikke blitt så veldig mer følsom,men har heller ikke mistet noen følelser.
malingus Skrevet 22. juni 2011 #14 Skrevet 22. juni 2011 Åh det har jeg lyst på! Over klitten der. Samboern er iallefall gira på det...hehe Så vi får se hvor ivrig han er; om han stiller med midlene til det etter födsel...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #15 Skrevet 1. juli 2011 Oj, har ikke fått med meg at noen har svart på tråden min engang, noe sent ute! Har veldig lyst til å ta en vertikal piercing i klitoris, har siklet på det lenge nå og syntes det er så fint. Men hvordan blir det med sex i ettertid..? Tenker da om man må vente så og så lenge før man kan ha sex igjen?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #16 Skrevet 1. juli 2011 Ja, 4 eller 6 uker tror jeg du må(bør) vente. Var singel den gangen jeg tok mine, så var ikke noe stort issue.
Liv & Røre Skrevet 1. juli 2011 #17 Skrevet 1. juli 2011 Dere som har; har dere mistet følsomheten etterpå? Har lest at mange gjør det og derfor angrer.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #18 Skrevet 1. juli 2011 Nei, alt er som før. (sikkert annerledes for de som har tatt i gjennom selve klitten) De fleste tar bare i den hudfliken over.
373 Skrevet 21. september 2017 #19 Skrevet 21. september 2017 Jeg tok en i juni, men hun som tok den på meg stakk kanskje litt for høyt opp. Er det noen som har mistet følelsen i klitoris ang seksuell bruk ?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #20 Skrevet 21. september 2017 Hvorfor i ALL VERDEN kan noe menneske friville påføre seg noe sånt? Kan dere forklare hva som er grunnen til at dere har gjort dette for en som virkelig ikke kan forstå det? Anonymkode: 38235...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå