Gå til innhold

Sea-bands

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt sea-bandene i snart et døgn, og jeg må virkelig si jeg merker forskjell. Jeg er i utgangspunktet skeptisk på sånne ting, og hadde ikke den helt store troa når jeg tok dem på i går ettermiddag. MEN når jeg tenker tilbake så har jeg ikke vært dårlig enda i dag (og det bruker jeg å være!).

Jeg syns de var litt stramme i går, nesten så jeg trodde jeg hadde fått barneutgaven. Men i dag var de mye mer behagelig å ha på, merker ikke at de er der engang. Og kvalmen har som sagt vært fraværende, så kanskje det er håp?

Jeg vil ihvertfall anbefale dem, verdt å prøve! :) (mye bedre enn ingefærkapselene jeg kastet opp av)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har full effekt av de, herlig når man slipper den altoppslukende kvalmen! Jeg bruker de også, men her tar de nok bare de verste toppene, så har ikke så god effekt av de denne gangen som sist. Ingefærkapsler må du ikke ta når du er kvalm, de er så sterke at de tirrer bare magen, men fersk ingefær kan du prøve, fikk jeg til tips av akupunktøren jeg var hos i går. Det er mye mildere for magen, og mer effektivt mot kvalmen.

Skrevet

Ja, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har fått noen effekt av ingefær-tablettene. Har jo ventet til kvalmen er blitt nesten uutholdelig, for så å tygge disse kapslene. Ender som sagt med dobesøk, hver gang! Har trodd at ingefær var oppskrytt, og skjønte ikke hvorfor "alle" anbefaler det.. :P *uff, teita* hehehe..

Skrevet

Hehe, been there done that! Jeg har en boks med kapsler stående fra 2008..gudene må vite hvorfor de ikke er kastet, men de står nå godt der de står..og jeg ble like dårlig hver gang så jeg sluttet å bruke de. Så fikk en aha opplevelse der, når akupunktøren nevnte dette i går :-)

Skrevet

Jeg har også skaffet meg seabands for et par dager siden, og effekten var så bra at jeg trodde jeg hadde en MA, for kvalmen forsvant nesten helt :-) Hadde uansett ultralyd i dag og der stod det bra til :-)

Nå kan det jo hende at timingen var god og at kvalmen ville ha forsvunnet uansett da, men jeg fortsetter å ha dem på!

Har alltid vært litt skeptisk til sånt, men både akupunktur og seabands har gitt god effekt, så skepsisen min er nok på vei bort...

Et annet tips er smoothie med ingefær. Kjempegodt, og hjelper mot kvalmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...