Gå til innhold

Spennende :)


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag og da hadde jeg 2 cm åpning , spent vannblære ,moden og svake rier :) Nå skal jeg gjøre husarbeid i håp om at riene tar seg opp :) Lillebror ble estimert til 3,9kg . Termin 18/7

 

Noen tips til å få vannet til å gå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må det pules! :-D

Eller løpe i trappene, men det er ikke fullt så morsomt ;-)

 

LYKKE TIL! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte å vaske veggene inne jeg. Pluss at jeg gikk laaange turer hver dag. Sånne sex greier holdt jeg meg langt unna.. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i å ta det med ro. Da jeg begynnte med veggvask var det bare noen dager igjen. Da hadde jeg vært helt moden med 2 cm åpning i en mnd.

HIlsen ho første 13.24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer det ikke noe innen neste onsdag blir jeg satt i gang ,så det beste er om det starter av seg selv og når han veier 4 kg er han ganske klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt over alle som skriver her som gir blaffen i å ta med viktige detaljer i hovedinnlegget.

 

ilsen hun over her som sa du burde ta det med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi ungen er svær vel? Hadde du orket å føde en unge på 5.5 kilo 2 uker over termin, når den allerede nå er 4 kilo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga komplikasjoner som stort foster, svskapsdiabetes og at jeg har tykt blod så jeg går på blodfortynnende .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puling gjerne opp til flere ganger for å få i deg sæd , og eller sett i gang og onanere slik at livmora får sammentrekninger, så finn fram vibratoren, eller ta dujen fatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den morgenen jeg voknet med svake rier, så gjorde jeg alt annet enn å sitte på pc'en. Hehe. Jeg rørte meg hele tiden, og brukte ekstra energi i hver eneste bevegelse. Skulle jeg gå opp en trapp, løp jeg opp trappa, for å gå ned igjen, og løpe opp en gang til. Skulle jeg hente noe, gikk jeg flere ganger rundt bordet, og andre omveier, for å bruke energien! Trampet hardt da jeg gikk, og brukte hendene! I tilegg gikk jeg ut for å gå korte turer, og jogget litt da jeg skulle ha en 'pause' i 5 min! Det hjalp på meg iallefall! Hehe. Men endte med at jeg ikke rakk sykehuset før ungen var ute da!:P

 

Lykke til!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som har vitenskapelig dokumentert effekt er å ha sex, da det er stoffer i mannens sæd som kan sette igang ting

når man er moden:-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...